News Flash:

Sfaturi de la dieteticieni care te ajuta sa mananci sanatos, chiar si in serile aglomerate

8 August 2018
336 Vizualizari | 0 Comentarii
Sfaturi de la dieteticieni care te ajuta sa mananci sanatos

Vii acasa obosita dupa o zi lunga la birou. Esti epuizata si ti-e foame, asa ca incepi sa mananci dintr-o punga cu chipsuri pe masura ce planifici cina. Pana sa iti dai seama, aproape ca te-ai saturat.

Din fericire, mai jos poti gasi cateva sfaturi de la dieteticieni care te ajuta sa mananci sanatos, sa prepari mese rapide, simple si sanatoase, chiar si in cele mai aglomerate seri. Iar daca le incluzi in viata ta, vei ajunge sa uiti de momentele in care aveai comportamente mai putin sanatoase. Ce sfaturi de la dieteticieni ar trebui sa urmezi pentru a manca sanatos?

1. Umple-ti congelatorul cu peste. Este recomandat sa mananci cel putin doua portii de peste pe saptamana. Pentru a face acest lucru, alege peste care poate merge din congelator direct in cuptor. De obicei, pestele congelat trebuie dezghetat inainte de gatit, dar exista si tipuri de peste marinat, ambalat individual, care poate fi gatit direct din congelator. Un alt truc este achizitionarea unei pungi cu creveti congelati, care sunt o sursa excelenta de proteine cu un continut scazut de calorii, care pot fi gatiti rapid si adaugati la paste si salate.

2. tine anumite alimente la indemana. Sunt zile in care vii acasa si esti atat de infometata, incat simti nevoia sa mananci imediat. Ar trebui sa ai preparate care pot fi gatite in 10 minute, cum ar fi bulgurul sau orzul. Poti amesteca aceste ingrediente intr-o salata, alaturi de ton sau somon. Acest preparat se poate face instant, asa ca poti manca sanatos. Alte ingrediente pe care ar trebui sa le ai la indemana in bucatarie sunt ouale, fasolea conservata, puiul congelat, sosul de spaghete, humusul, legumele, fideaua.

3. Prepara smoothie-uri. Ce poate fi mai bun decat un smoothie gata instant atunci cand te grabesti sa iesi pe usa? Poti preambala mici pachete cu fructe, legume, pudra de cacao, seminte de chia sau goji. Dimineata, pune ingredientele intr-un blender, adauga lichidul ales (lapte, apa de cocos, kefir). Poti tine afine inghetate in congelator, pe care sa le combini cu iaurt simplu, lapte, unt de arahide, banane si putin sirop de artar. Unele cercetari au constatat ca afinele salbatice au de doua ori mai multi antioxidanti decat cele crescute in sere.

4. Profita de scurtaturi. Nimanui probabil ca nu ii place sa stea sa curete si sa felieze sau sa taie cuburi legumele. Sau sa curete usturoiul. Sau sa taie varza de Bruxelles. De aceea, produsele pregatite deja din magazine te pot ajuta sa reduci timpul petrecut in bucatarie. Acestea pot fi putin mai scumpe, dar poti economisi timp si te pot ajuta sa mananci mai bine acasa pe termen lung. Alege legume care sa te ajute sa imbogatesti mesele, cum ar fi morcovii si dovleceii, varza de Bruxellers maruntita, cartofii spiralati sau conopida semipreparata.

5. Pregateste-te din timp. Daca preferi sa pregatesti legumele, proteinele si fibrele de care ai nevoie inainte de a incepe saptamana, este perfect. Dar daca este ceva care nu iti place, sari peste acest lucru. Este usor sa fii coplesita de prepararea mesei. in schimb, poti sa pregatesti din timp anumite lucruri. De exemplu, poti tine in caserole ciuperci si ceapa taiate marunt pentru omlete sau tocanite, eliminand acest pas din prepararea meselor in timpul saptamanii. Astfel, nu va trebui sa pornesti de la zero atunci cand iti este foame. sursa: eva.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta mancare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1606 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021264 (s)