News Flash:

Sfaturi culinare de care trebuie sa tii cont daca vrei sa te pazesti de diabet

28 Februarie 2013
1149 Vizualizari | 0 Comentarii

Mai bine mananci un fruct intreg decat sa bei sucul stors din el, caci astfel vei obtine mai multe fibre si acelasi numar de vitamine si minerale. Sucul are mai mult zahar si nu este la fel de hranitor. Sucul nu are decat calorii goale si nu vei face decat sa te ingrasi daca te-ai obisnuit sa il consumi. Pastreaza-ti limita de calorii ingerate pentru alimente care sa te ajute si sa te hraneasca cu adevarat. Inlocuieste-l cu apa minerala si o felie de lamaie daca poftesti la ceva acidulat.

Foloseste ulei de masline sau de rapita pentru gatit, in locul untului sau a margarinei, si evita grasimile trans. De asemenea, incearca sa incorporezi in dieta alimente care sa contina grasimi sanatoase, precum avocado, nuci sau peste. Consumul de sare in exces este legat de aparitia bolilor de inima, iar scaderea acestei cantitati te va ajuta sa previi si diabetul. Incearca sa nu mai adaugi sare peste ce gatesti si sa cumperi din magazin alimente cat mai putin procesate, caci ele au mult sodiu adaugat. Fibrele pot sa reduca riscul de diabet tot prin stabilizarea zaharului din sange si prin mentinerea unei bune greutati corporale. Mananca din plin fructe, legume, fasole si cereale integrale.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

multe fibre sucul calorii goale fibrele
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1665 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014478 (s)