News Flash:

Sfatul nutritionistului: Gafe culinare care te ingrasa. Evita sa le faci

21 Februarie 2013
1537 Vizualizari | 0 Comentarii

Untul de arahide este bogat în proteine și grăsimi sănătoase, dar asta nu înseamnă că trebui să îl consumi în exces. O lingură de unt de arahide conține în jur de 94 de calorii, așadar limitează consumul la 2-3 linguri pe zi. Altfel există un risc destul de mare de a acumula kilograme în plus. Uleiul de măsline extra virgin este o sursă bună de grăsimi mononesaturate, un tip de grăsimi care contribuie la scăderea colesterolului rău și la menținerea inimii sănătoasă.

Însă, atunci când îl folosești pentru prepararea mâncărurilor, limitează-te la 1-2 linguri, deoarece ¼ ceașcă cu ulei de măsline are în jur de 477 calorii și 54 de grame de grăsime.

Salatele sunt extrem de sănătoase, fiind recomandate în diete, însă doar atunci când sunt consumate fără toppinguri și sosuri. Dacă adaugi unei salate brânză și câteva bucățele de pui, numărul caloriilor va crește în mod considerabil.

De aceea, nutriționiștii ne recomandă să consumăm salate preparate din cât mai multe legume proaspete, la care se poate adăuga puțin ulei de măsline, sare și suc de lămâie.

Numeroase studii arată că un consum regulat de cafea este benefic asupra sănătății, însă atunci când se consumă în combinație cu lapte, frișcă, miere sau siropuri este de două ori mai bogată în calorii decât dacă ar fi consumată simplă.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2158 (s) | 34 queries | Mysql time :0.053153 (s)