News Flash:

Sfatul nutritionistului: Cum sa iesi din post fara kilograme in plus si fara sa te simti flamand si vlaguit

2 Aprilie 2016
3258 Vizualizari | 0 Comentarii
Paradoxal, desi postul se axeaza pe consumul de legume, multe persoane se plang ca iau cateva kilograme in greutate. Daca vrei sa afli cum sa-ti pastrazi silueta in post, sa nu te simti infometata, ba mai mult, sa fii plina de energie, afla toate secretele de la nutritionistul Laura Ene. Iata meniul sau de post:

Mic dejun
"Imi place sa-mi incep diminetile cu energie si buna dispozitie, care sa-mi permita sa fac fata unei zile pline. Asa ca la micul dejun mananc doua felii de paine integrala cu salata de vinete. Dar am grija intotdeauna ca aceasta sa nu aiba prea mult ulei. Daca simt nevoia sa-i dau mai mult gust, prepar rapid un sos de iaurt de soia si mustar si il amestec cu salata", sustine specialistul.

In alte dimineti prefera pasta de naut sau de fasole boabe preparata simplu, din boabe fierte amestecate cu un strop de ulei si condimente. Pentru un pic de culoare in farfurie, dar si de satietate, adauga niste bucatele de tofu, cateva masline si intotdeauna o leguma cruda, cel mai frecvent un ardei gras rosu, rosii cherry sau castravete.

Este un mic dejun satios si rapid de preparat pe care il savureaza langa o cafea fara zahar.

De ce nu ai slabit chiar daca ai tinut post? 6 greseli posibile

Gustare
Gustarea de dimineata, intre 10-11 consta fie intr-o banana, fie un pumn de migdale, fie 2 smochine sau un caus de stafide.

Pranz

"Nu-mi lipseste niciodata din program si il iau intotdeauna pana la ora 15. Aleg de obicei o ciorba de zarzavaturi sau o supa crema de legume la felul intai si un orez cu legume la felul doi, ori o portie de cartofi copti, mancare de mazare sau paste integrale, alaturi de o salata verde generoasa asortata cu rosii cherry, castraveti si ardei gras sau o salata de varza rosie si alba", adauga nutritionistul.

Preferatele sale sunt pastele integrale cu ciuperci, spanac, broccoli si nuci, asezonate cu branza tofu rasa in ploaie si un dressing de iaurt de soia si condimente aromate.

Dieta de post care te ajuta sa slabesti sanatos

Cina
Dr. Laura Ene sustine ca are grija sa nu depaseasca ora 19.30 pentru ultima masa din zi. Atunci alege o supa crema de legume verzi de sezon, cum ar fi urzici, spanac sau stevie cu cateva crutoane de branza tofu. Sunt seri insa in care prefera o salata de ardei copti la care adauga avocado, usturoi si lamaie, completata uneori cu masline si branza tofu.

"Si ca sa-mi iau si doza necesara de vitamina C, o savurez alaturi de o salata de patrunjel, sau orice alt tip de legume cu frunze verzi", incheie nutritionistul.

sursa: totuldespreslabit.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

postul mic dejun gustare pranz cina
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1972 (s) | 34 queries | Mysql time :0.045549 (s)