News Flash:

Sexologul de serviciu: Cum sa avem un ORGASM mai puternic. Iata cateva sfaturi

10 Februarie 2014
2396 Vizualizari | 1 Comentarii
De acum, ai un motiv in plus sa te apuci de fitness (pe langa relaxare, slabit si modelat corpul): studii recente dezvaluie legatura dintre fitness si... orgasm!
Doar in cazul in care esti o tipa foarte sportiva ai chef oricand sa-ti iei echipamentul si sa te indrepti voioasa catre sala.
Insa daca fiecare intentie de miscare este pentru tine un exercitiu de vointa, atunci poate e bine sa-ti dam un imbold in plus, povestindu-ti despre avantajele sportului in viata ta sexuala.

Vezi si: Ce urmeaza dupa primul orgasm?
 
Si nu, nu vorbim doar de clasicele exercitii Kegel, incordarea in serii a muschilor vaginali, ci de exercitii care antreneaza zona abdominala si datorita carora poti avea mai usor orgasm. Da, ai citit bine!
Pe ce trebuie sa te axezi
Excercitiile sunt menite sa ajute la intarirea muschilor pelvieni si abdominali, astfel incat sa-ti identifici mai usor punctul G, dar si sa-ti cresti sansele sa obtii mai repede orgasmul in timpul actului sexual.
"Cele mai bune si mai comune exercitii care au puterea, in timp, sa contribuie la obtinerea orgasmului sunt cele abdominale, ridicatul de greutati, yoga, catararile si spinning-ul", detaliaza dr. Debby Hebernick, profesor universitar la Universitatea Indiana din SUA.
Desi nu se cunosc exact motivele pentru care acest tip de sport isi extinde beneficiile si asupra vietii sexuale, concluziile au reiesit dintr-un studiu efectuat pe sute de femei cu varste intre 18 si 63 de ani, care au sesizat o usurinta mai mare in obtinerea orgasmului dupa ce si-au pus constant corpul la treaba practicand fitness.

Vezi si: Ati experimentat vreodata un "extaz" multiplu? Iata ce inseamna
 
Cum sa-ti intri in rutina
Nu te astepta ca dupa prima serie de exercitii sa ajungi la orgasm in doi timpi si trei miscari, insa cu perseverenta vei obtine rezultate marete. Iata ce tip de exercitii poti sa faci:
Lucreaza zona pelviana prin tragerea abdomenului in spate si realizarea unor miscari ale pelvisului ca dansatoarele din buric. Fa miscarile stand in picioare si imobilizeaza toracele cu palmele.
Aseaza-te pe spate pe covor pentru a mima pedalatul, cu picioarele in aer. Apoi asezata pe o minge de fitness (din aceea imensa), ridica-te partial (nu pana iti intinzi complet picioarele), in serii de cate zece.
Stai pe un scaun, cu picioarele departate si sprijinita in maini pe lateralele acestuia. Ridica-ti pelvisul si descrie in aer cercuri, cu pauza dupa fiecare al cincilea exercitiu.
Fa genuflexiuni cu picioarele departate si varfurile degetelor indreptate catre exterior. Lasa-te cat poti de jos si ridica-te de cateva ori la rand. Exersand astfel, iti intaresti muschii coapselor si cvadricepsii, si vei rezista mai mult in pat... deasupra. Cosmopolitan.ro

Vezi si: Trei tipuri de anorgasmie 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto


pelvis orgasm sexual
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

mihai  | #7609
Crezi ca marimea penisului conteaza ? Bineinteles ca Da ,conteaza !! "Femeile prefera barbatii mai dotati" potrivit declaratiilor celor mai renumiti consilieri de cupluri , e de stiut faptul ca exista o multime de aparate creme ,pompe ,pastile magice pentru marirea penisului pe internet care nu functioneaza! pastilele pe langa faptul ca sunt extrem de costisitoare nu functioneaza ele reprezinta doar un supliment alimentar la alt pret desigur... eu unul am incercat cu succes exercitiile de pe site-ul maresteti-penisul .com si am avut rezultate considerabile inca din primele saptamani ,cat despre operatiile chirurgicale nu cred ca are rost sa povestim, riscul la care te supui este mult prea mare... nu cred ca merita sa ti-l asumi si pe deasupra pretul unei astfel de operatii este destul de piperat si nu prezinta nici o garantie, mai mult poate genera pierderea sensibilitati organului sau impotenta in cel mai bun caz.
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2036 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021168 (s)