News Flash:

Seminte care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia zilnica

9 Iunie 2015
11147 Vizualizari | 1 Comentarii
Semintele dau savoare preparatelor culinare in care sunt adaugate si te ajuta sa iti ameliorezi unele probleme de sanatate. Iata cateva seminte care ar trebui consumate zilnic:

Semintele de canepa scad inflamatia din corp si echilibreaza sistemul hormonal
O sursa excelenta de proteine si fibre, semintele de canepa sunt bogate si in minerale precum fosfor, magneziu, sulf, calciu, fier si zinc. Pe langa asta, cei 10 aminoacizi si fitosteroli le recomanda pentru o buna functionare a organismului, dar si pentru prevenirea bolilor de inima, Alzheimer si Parkinson.

Semintele de canepa contin si un acid esential Omega 6, acid gama linolenic, care scade considerabil infamatia in corp si echilibreaza sistemul hormonal. Aceste seminte pot fi consumate in salatate, smoothie-uri sau diverse preparate.

Iata cat de sanatoase sunt semintele de in, canepa, floarea soarelui sau dovleac

Semintele de susan contin mai mult calciu decat laptele

Daca ai intoleranta la lactoza sau pur si simplu nu iti place sa bei lapte, afla ca semintele de susan pot constitui o alternativa ideala. Mai bogate in calciu decat laptele, semintele de susan contin si proteine, magneziu, zinc, fibre, fier, vitamina B1, fosfor, dar si lignani. Tocmai de aceea, ele ar trebui incluse in dieta zilnica atunci cand vrem sa diminuam sau sa tinem sub control nivelul colesterolului si a tensiunii arteriale.

In plus, semintele de susan sunt indicate si in artrita, osteoporoza sau astm.

Semintele de chia te ajuta sa slabesti, fiind indicate si diabeticilor

Cum semintele de chia au un indice glicemic foarte mic, ajutand la controlarea nivelului de zahar din sange, sunt indicate deseori persoanelor diabetice. In plus, pot fi benefice si in curele de slabire pentru ca mentin senzatia de satietate mai mult timp.

O sursa importanta de acizi grasi esentiali, trebuie sa stii ca semintele de chia contin mai mult Omega 3 si 6 decat semintele de in sau somonul. Asadar, consuma-le regulat in cazul in care vrei sa iti scazi inflamatia in corp, nivelul colesterolului sau sa previi bolile cardiace.

Mananca seminte si samburi, ca sa fii sanatos

Seminte de rodie contin antioxidanti puternici care previn afectiunile cardiace si cancerul

Fie ca le consumi ca atare, din fructul proaspat, fie ca apelezi la variantele raw din comert, semintele provenite de la un singur fruct contin aproximativ 50% din doza zilnica recomandata de vitamina C si B5, substanta recomandata in atenuarea crampelor musculare si in prevenirea sindromului rezistentei la insulina. In plus, aceste seminte reprezinta o sursa bogata in vitamina K, acid folic, potasiu si antioxidanti puternici.

Studiile intreprinse de catre specialisti au demonstrat faptul ca tocmai aceste proprietati previn afectiunile cardiace si cancerul.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

semintele
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

innai  | #4077
Cautam colaboratori seriosi! Ofertă speciala pentru cei care vor să faca bani in timpul liber sau full-time. Vei lucra intr-o echipa cu experientă, iar rezultatele sunt deja dovedite. Te vei convinge imediat ca ai facut cea mai buna alegere! Pentru mai multe detalii, cauta-ma acum la adresa de email: raycry1@gmail.com



Cautam colaboratori seriosi! Ofertă speciala pentru cei care vor să faca bani in timpul liber sau full-time. Vei lucra intr-o echipa cu experientă, iar rezultatele sunt deja dovedite. Te vei convinge imediat ca ai facut cea mai buna alegere! Pentru mai multe detalii, cauta-ma acum la adresa de email:
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2222 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012364 (s)