News Flash:

Seleniul previne problemele legate de imbatranire. Vezi de unde il poti procura

29 Iulie 2011
2383 Vizualizari | 0 Comentarii
Stridiile sunt o buna sursa de seleniu

Nutritionistii ne recomanda sa consumam cat mai des nuci, carne de curcan, peste si fructe de mare, numitorul comun al acestor alimente fiind seleniul, un mineral cu proprietati anti-cancer si anti-aging.

Potrivit unui raport de cercetare recent elaborat de The Children's Hospital Oakland Research Institute, mentinerea unui anumit nivel de seleniu in organism, printr-un aport adecvat din alimentatie, ajuta organismul la prevenirea problemelor legate de imbatranire, alterarea imunitatii, boli cardiovasculare si chiar procesele maligne.

Seleniul este in fapt incorporat in structuri proteice, creand selenoproteine, care sunt enzime puternic antioxidante. In sprijinul aceste teorii, mai vin si alte cercetari, cum ar fi un studiu elaborat de University of North Carolina care a concluzionat ca un nivel crescut de seleniu in sange conduce la prevenirea cancerului colorectal.

De unde ne procuram seleniul
Cele mai bune surse de seleniu sunt fructele de mare, carnea de peste, dar in principal, tonul si codul, viscerele (ficatul, rinichiul), carnea rosie de vita, carnea de curcan si de pui, ouale, cerealele integrale, germenii de grau, drojdia de bere, usturoiul, semintele de susan si de floarea-soarelui, fructele oleaginoase (nuci, alune, arahide), ciupercile, legumele si fructele.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

seleniul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1522 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013819 (s)