News Flash:

Secretele Dr. Oz pentru sanatatea copilului tau

30 Ianuarie 2013
1223 Vizualizari | 0 Comentarii

Celebrul dr. Oz îţi recomandă 10 paşi rapizi şi uşor de controlat prin care conturezi o dietă sănătoasă pentru un copil fără probleme cu greutatea corporală.

In zilele noastre, porţiile de mancare devin de dimensiuni din ce în ce mai impresionante, chiar şi cand alimentele sunt sănătoase. Ceea ce nu trebuie să uiţi este că toate alimentele (chiar şi cele sănătoase) au calorii şi, în cantităţi foarte mari, îl pot îngrăşa pe copilul tău.

Aşadar, oferă-i copilului tău porţii de mancare corespunzătoare: pentru cei mici este aproape irezistibilă mancarea din belşug, chiar dacă nu le este foame.

Dacă mergi la restaurant, vorbeşte cu ospătarul să pună la pachet cam jumătate din porţia pentru copii.

Spune-i unui copil (sau unui adult) că nu are voie să mănance ceva anume şi tot ceea ce îşi va dori mai mult este tocmai acel produs alimentar.

Niciun produs alimentar nu trebuie să fie în afara limitelor: interzicerea alimentelor duce la pofte incontrolabile. In schimb, practică moderaţia.

Este bine să mănance îngheţată, dacă o păstrezi doar pentru ocaziile speciale şi limitată la proporţii reduse.

Cel mai bun lucru pe care îl poţi face pentru copilul tău este să îi permiţi să mănance atunci cand îi e foame şi să se oprească atunci cand se simte sătul.

Nu forţa copiii să mănance mai mult decat au nevoie, chiar dacă crezi că nu au mancat destul.

Cand îi obligi să mănance o anumită cantitate mai mare sau “pănă lasă farfuria curată”, s-ar putea ca el să mănance, de fapt, prea mult şi să caştige kilograme în plus.

Alimentele procesate au, de obicei, mai multe calorii decat cele naturale. Aşa că, de cate ori poţi, alege alimentele în forma lor pură.

Fructele, legumele, carnea şi cerealele sunt alimentele care nu trebuie să lipsească din dieta copilului tău, toate celelalte produse alimentare trebuie să fie ocazionale.

Anticiparea poate duce la reducerea numărului de calorii – ceea ce înseamnă că 1 dată pe săptămană poţi stabili mesele pentru următoarele 5 zile.

Asigură-te că ai suficiente ingrediente în casă aşa încat să nu fii pusă faţă în faţă cu nevoia de a pregăti mancare pe ultima sută de metri, cand trebuie să alergi la cel mai apropiat supermarket.

Copiii au nevoie de mult calciu pentru dezvoltarea corectă a sistemului osos, dar cele mai multe produse lactate nu sunt sănătoase deoarece acestea conţin grăsimi saturate care au un impact negativ asupra inimii.

De aceea, alege lactatele cu un număr redus de grăsimi – branză fără grăsimi, lapte degresat, iaurt. Ei nu vor înţelege diferenţa, dar inima lor va înţelege!

Pe cat posibil, învaţă-ţi copiii să stea departe de mancarea prăjită şi să înţeleagă de ce nu este deloc sănătoasă.

Poţi găsi nişte substituţi inteligenţi, cum ar fi pui copt la cuptor dat prin pesmet şi cartofi copţi până la a fi crocanţi în locul deliciosului pui prăjit şi a tradiţionalilor cartofi prăjiţi.

In principiu, ceea ce nu se găsesc în casă, copiii nu vor manca sau, cel puţin, vor depune mai mult efort pentru a intra în posesia alimentelor pe care nu le găsesc imediat langă ei.

De obicei, nu îţi lua copilul cu tine la cumpărături, mergi singură cu o listă prestabilită de la care ar fi bine să  nu te abaţi.

Cumpără numai gustări sănătoase pentru acasă şi lasă mancarea tip “fast-food” pentru momentele din oraş, cand nu ai altă alternativă.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

produs alimentar supermarket degresat iaurt fast-food
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1760 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014818 (s)