News Flash:

Secretele Dr. Oz pentru o dieta foarte buna a copilului tau

7 Martie 2013
1322 Vizualizari | 0 Comentarii
4 semne ca ar putea avea autism1

Dr. Oz îţi recomandă 10 paşi rapizi şi uşor de controlat prin care conturezi o dietă sănătoasă pentru un copil fără probleme cu greutatea corporală.

În zilele noastre, porţiile de mâncare devin de dimensiuni din ce în ce mai impresionante, chiar şi când alimentele sunt sănătoase.
Ceea ce nu trebuie să uiţi este că toate alimentele (chiar şi cele sănătoase) au calorii şi, în cantităţi foarte mari, îl pot îngrăşa pe copilul tău.
Aşadar, oferă-i copilului tău porţii de mâncare corespunzătoare: pentru cei mici este aproape irezistibilă mâncarea din belşug, chiar dacă nu le este foame.
Dacă mergi la restaurant, vorbeşte cu ospătarul să pună la pachet cam jumătate din porţia pentru copii.
Spune-i unui copil (sau unui adult) că nu are voie să mănânce ceva anume şi tot ceea ce îşi va dori mai mult este tocmai acel produs alimentar.
Niciun produs alimentar nu trebuie să fie în afara limitelor: interzicerea alimentelor duce la pofte incontrolabile. În schimb, practică moderaţia.
Este bine să mănânce îngheţată, dacă o păstrezi doar pentru ocaziile speciale şi limitată la proporţii reduse.
Cel mai bun lucru pe care îl poţi face pentru copilul tău este să îi permiţi să mănânce atunci când îi e foame şi să se oprească atunci când se simte sătul.
Nu forţa copiii să mănânce mai mult decât au nevoie, chiar dacă crezi că nu au mâncat destul.
Când îi obligi să mănânce o anumită cantitate mai mare sau “pănă lasă farfuria curată”, s-ar putea ca el să mănânce, de fapt, prea mult şi să câştige kilograme în plus.
Alimentele procesate au, de obicei, mai multe calorii decât cele naturale. Aşa că, de câte ori poţi, alege alimentele în forma lor pură.
Fructele, legumele, carnea şi cerealele sunt alimentele care nu trebuie să lipsească din dieta copilului tău, toate celelalte produse alimentare trebuie să fie ocazionale.
Anticiparea poate duce la reducerea numărului de calorii – ceea ce înseamnă că 1 dată pe săptămână poţi stabili mesele pentru următoarele 5 zile.
Asigură-te că ai suficiente ingrediente în casă aşa încât să nu fii pusă faţă în faţă cu nevoia de a pregăti mâncare pe ultima sută de metri, când trebuie să alergi la cel mai apropiat supermarket.
Copiii au nevoie de mult calciu pentru dezvoltarea corectă a sistemului osos, dar cele mai multe produse lactate nu sunt sănătoase deoarece acestea conţin grăsimi saturate care au un impact negativ asupra inimii.
De aceea, alege lactatele cu un număr redus de grăsimi – brânză fără grăsimi, lapte degresat, iaurt.
Ei nu vor înţelege diferenţa, dar inima lor va înţelege!

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dr oz impresionante toate alimentele pofte incontrolabile farfuria
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1693 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021542 (s)