News Flash:

Scapa de febra musculara in trei pasi

10 Ianuarie 2011
3389 Vizualizari | 0 Comentarii

Febra musculara descrie un fenomen de durere musculara resimtita la 24-72 de ore dupa efort, mai ales in cazul practicarii unui nou program de exercitii, dupa o schimbare a sportului practicat sau dupa o crestere a duratei si intensitatii antrenamentelor. 


Cel afectat simte o sensibilitate musculara, scaderea fortei si, in consecinta, afectarea miscarii. Aceasta durere este un raspuns normal la un efort neobisnuit si este o parte a procesului de adaptare ce duce la o mai mare rezistenta si forta pe masura ce muschii se refac si revin la conformatia normala. Durerea atinge de obicei cel mai mare nivel in primele doua zile dupa efort si dispare treptat. Iata trei metode care va ajuta sa diminuati durerea.

1. Masaj
Fie ca mergi la un masaj profesionist, iti rogi partenerul sa iti faca un masaj sau iti faci singur, masajul este o metoda eficiente in combaterea febrei musculare. Pentru a te masa singur, foloseste o minge de tenis cu care sa faci miscari circulare in zonele dureroase. 

2. Sare Epsom
O baie calda in care ai pus sare Epsom (se gaseste in farmacii) poate ajuta la reducerea durerilor musculare si a inflamatiei, plus ca iti va relaxa muschii.

3. Incalzirea
Inainte sa faci exercitiile fizice si dupa programul de exercitii e bine sa faci cateva exercitii usoare care sa iti pregateasca muschii pentru efort si apoi sa ti-i destinda, cand ai terminat. 


Citeste si:

Cum tratam crampele musculare
 

febra musculara 1 masaj 3 incalzirea
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1703 (s) | 35 queries | Mysql time :0.020416 (s)