News Flash:

Scapa de 10 % din greutate mancand orez

15 Aprilie 2011
2081 Vizualizari | 0 Comentarii
Orezul determina organismul sa consume multa energie pentru a l digera

Orezul este un aliment bogat in proteine, amidon, vitamine si minerale, care potrivit nutritionistilor este ideal in cura de slabire. Datorita continutului de carbohidrati, alimentul ofera organismului energia de care are nevoie in perioada de restrictii alimentare. Atentie, nu este indicat persoanelor care sufera de constipatie sau hemoroizi.

Dieta cu orez are efecte benefice si asupra pielii, parului si unghiilor. Ea dureaza doua saptamani, iar scaderea in greutate va fi una lenta. In felul acesta nu vor aparea dezechilibrele metabolice. In primele trei zile se slabeste un kilogram, dupa o saptamana de regim cantarul va arata cu trei kilograme mai putin, iar la sfarsitul regimului veti inregistra o scadere de aproximativ 10% din greutate. Iata ce trebuie sa consumati in cele doua saptamani:

Ziua 1
La micul dejun se recomanda un bol de lapte cu cereale integrale. La masa de pranz se va manca cel mult 200 de grame de orez cu legume fierte sau usor inabusite, iar cina va consta intr-o portie de orez si un borcan de iaurt degresat de 100 de grame.

Ziua 2
La micul dejun nutritionistii recomanda un borcan de iaurt si cereale integrale. Pranzul consta in 200 de grame de orez si o friptura de vita la gratar. La masa de seara se va manca o portie de legume inabusite.

Ziua 3
Dimineata se recomanda un grapefruit si 2 oua fierte tari. La masa de pranz se va manca 200 de grame de orez cu o portie de piept de pui fiert. Cina consta intr-o portie de orez fiert.

Ziua 4
Micul dejun consta intr-o portie de lapte slab cu cereale integrale. La masa de pranz specialistii recomanda o portie de peste slab pe gratar, asezonat cu legume inabusite. Seara se va manca 200 de grame de orez si se va bea o cana de lapte.

Ziua 5
La micul dejun se recomanda un iaurt degresat peste care se vor adauga cereale integrale. Pranzul consta intr-o portie de orez fiert de 200 de grame si o friptura de vita. Specialistii recomanda pentru cina o portie de orez cu legume inabusite peste care se va adauga zeama unei lamai.

Ziua 6
La micul dejun se va manca iaurt cu cereale integrale. Pranzul va consta in 200 de grame de orez fiert si o salata asezonata, peste care se va adauga ulei de masline si zeama unei lamai. Pentru cina nutritionistii recomanda peste la gratar si 200 de grame de orez fiert.

Ziua 7
Prima masa a acestei zile va consta intr-un grapefruit si doua oua fierte tari. Pentru pranz se recomanda o portie de piept de pui cu 200 de grame de orez fiert. La cina se va manca un iaurt degresat si o portie de orez.

In a doua saptamana se respecta exact aceleasi meniuri. Pentru ca rezultatele sa nu intarzie sa apara, specialistii recomanda doua gustari pe parcursul unei zilei. Astfel, in jurul orei 11 se va manca un fruct bogat in vitamina C, precum citricele sau merele, iar in jurul orei 15 se va manca o leguma proaspata.

Ultima masa a zilei se va lua cu cel mult 4 ore inainte de culcare, pentru ca organismul sa nu resimta senzatia de foame peste noapte. De asemenea, nutritionistii recomanda persoanelor care vor sa urmeze o astfel de dieta sa nu adauge foarte multe condimente peste orez, deoarece acestea provoaca aparitia retentiei de apa.

 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1775 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014552 (s)