News Flash:

Sanatate curata si silueta perfecta! Descopera cea mai la moda metoda de a avea un corp superb, in timp record! - FOTO&VIDEO

23 Februarie 2013
4074 Vizualizari | 0 Comentarii
Pilates este un concept dezvoltat pe baza tehnicilor de recuperare ale lui Joseph Pilates, cel care si-a petrecut intreaga tinerete incercand sa invinga bolile care nu-i permiteau sa aiba o viata normala. Rezultatul? Si-a revenit complet, s-a apucat de box si de gimnastica.
Cum este usor de practicat, nu necesita echipament special si are efecte fantastice, nu-i de mirare ca mai toate celebritatile de la Hollywood au adoptat Pilates ca "sport oficial" (Charlize Theron, Jennifer Aniston, Gwyneth Paltrow, Sharon Stone, Madonna etc).


 
Pentru inceput, trebuie sa-ti faci rost de-o pereche de pantaloni sport lejeri, un tricou de bumbac si... cam atat. Poti practica Pilates acasa sau la o sala speciala. Daca esti novice, recomandarea este sa iei mai intai lectii de la un instructor.
Odata ce-ai prins ideea, poti cumpara un DVD special unde sunt prezentate tehnicile Pilates si sa continui cursurile acasa, de una singura. Ca sa ai rezultate multumitoare, este de preferat sa exersezi macar 20 de minute in fiecare zi, ne sfatuieste cosmopolitan.ro.


 
Pilates inseamna:
Concentrare. Un control constient al fiecarei miscari este calea cea mai rapida catre un trup de sirena.
Precizie. Ca sa obtii rezultate multumitoare e mult mai important sa executi exercitiile corect, decat sa le repeti de mai multe ori.
Focalizeaza-ti atentia catre centrul corpului. Sursa energiei in cazul Pilates este localizata in aria dintre coaste si pubis. Toate miscarile pornesc de aici, "curgand" lin catre extremitati.
Stabilitate. Inainte sa initiezi o miscare, trebuie sa stai perfect imobila.
Respiratie. In loc sa inspiri dilatand toracele si sa expiri umfland burta, invata sa umpli cu aer partea de jos a plamanilor. In felul asta vei putea sa te intinzi, iar muschii vor primi tot oxigenul si substantele nutritive de care au nevoie. La final, expira cu putere, ca sa elimini dioxidul de carbon si toxinele.
Fluiditate. Sunt preferate miscarile usoare, continui, care curg una din alta.
Pozitia corpului. O aliniere perfecta a segmentelor corpului este cheia unei posturi elegante.
Integritate a miscarilor. In general, se lucreaza mai multe grupe musculare in acelasi timp.


 
Beneficiile acestui sport
- Creste mobilitatea si flexibilitatea corpului.
- Confera gratie si o tinuta ireprosabila.
- Tonifica abdomenul, coapsele si muschii spatelui.
- Exercitiile cresc densitatea osoasa si intaresc articulatiile.
- Are efecte revigorante asupra sistemului circulator.
- Pilates te ajuta sa arzi multe, multe calorii facand mult mai putin efort decat in cazul altor forme de sport.
Reguli de care trebuie sa tii seama
E recomandat sa mananci ceva cu doua ore inainte de antrenament. Majoritatea miscarilor implica muschii abdomenului si ar fi bine sa nu ai stomacul plin atunci cand te duci la sala. Cele mai bune alegeri dietetice ca sa ai suficienta forta in timpul cursului constau in carbohidrati complecsi si proteine slabe.
Bea multa apa, ca sa elimini toxinele si sa hidratezi organismul.
Mituri despre Pilates
1. Pilates este totuna cu yoga. Pilates si yoga nu sunt practici complementare.
2. Se adreseaza in special femeilor. Pilates nu a fost niciodata doar pentru femei, insa ele sunt atrase datorita efectelor minunate asupra siluetei.
3. Exercitiile sunt extrem de usoare. Miscarile se pot adapta in functie de nevoile fiecaruia in parte: pot fi atat simple, cat si extrem de dificile (pentru ca beneficiezi de posibilitatea de a modifica exercitiile in functie de categoria de persoane). In plus, atat femeile inscarcinate, cat si batranii pot practica aceasta forma de exercitiu fizic.
Mai jos va recomandam vizionarea unui spot video pentru incepatori.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

pilates_2

Galerie Video


pilates joseph pilates efecte fantastice sport
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1690 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021326 (s)