News Flash:

Riscurile dietelor prin infometare

24 Februarie 2011
2881 Vizualizari | 0 Comentarii

O dieta echilibrata include obligatoriu trei mese plus doua gustari, combinatii alimentare corecte si mult sport. Daca crezi ca mancand toata ziua doar niste fructe si o supa sau daca tii vreuna din acele diete care-ti promit ca te scapa de cateva kilograme intr-o saptamana iti face un mare rau. Iata doua dintre riscurile dietelor prin infometare:

1. Distrugerea muschilor
Daca mananci toata ziua doar niste fructe si legume, nu faci decat sa-ti distrugi tesutul muscular. Organismul are nevoie de proteine, combustibilul muschilor, iar doza zilnica in cazul unui adult este de 60-70 de grame de proteine. Atunci cand detinuţii lagarelor de concentrare, care au fost supusi impotriva vointei lor la infometare, au fost examinati, s-a descoperit ca in corpurile lor ramasese grasimea, cantitatea de nutrienti fiind consumata din muschi.

2. Ingrasarea necontrolata
Atunci cand reducem drastic numarul de calorii - sub 1.000 (minimul necesar) vom forta organismul sa se apere. Acesta va consuma tot mai putima energie, deci rata metabolismului va scadea, ceea ce nu este de dorit, pentru ca un metabolism accelerat de ajuta sa scapi mai repede de surplusul de kilograme. In plus, organismul lasat fara mancare are tendinta ca atunci cand cresti numarul de calorii, sa depoziteze cea mai mare parte din alimente, pentru ca se asteapta la o alta perioada de lipsuri.

O dieta care iti promite ca te scapa de cateva kilograme intr-o saptamana nu este realista, iar daca o vei incerca nu vei face decat sa-ti dezechilibrezi organismul. Nutritionistii recomanda sa nu slabim mai mult de un kilogram pe saptamana. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta echilibrata distrugerea muschilor ingrasarea necontrolata
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1524 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020992 (s)