News Flash:

Remedii pentru pielea uscata

3 Februarie 2017
965 Vizualizari | 0 Comentarii
Trebuie sa stii ca pe langa frig si vant iti poti agresa si mai mult pielea daca ai obiceiuri nesanatoase. Alcoolul si cafeaua deshidrateaza tenul, iar zaharul si fainoasele pot contribui la distrugerea colagenului atat de necesar pentru mentinerea frumusetii si aspectului tanar. Tutunul, poluarea si stresul sunt si ei factori agresivi pentru pielea ta.

Cu ce ajuti tenul in sezonul rece?
Pentru o sanatate optima a pielii este necesara o diversitate mare de nutrienti, vitamine, minerale, aminoacizi, grasimi sanatoase, antioxidanti.

Ceaiul verde are efecte dovedite asupra starii generale de sanatate, cat si asupra pielii, prevenind imbatranirea si ajutand in protectia impotriva agresorilor externi precum frigul si poluarea. Poti inlocui cafeaua cu ceai verde si vei vedea schimbari rapide in bine.
Pentru un aport marit de antioxidanti poti apela la fructele de padure congelate. Le poti consuma simple sau le poti adauga in sucurile de legume sau in smoothie-uri.

Cele mai bizare boli de piele cu efecte dramatice

Vitaminele si mineralele
In conditiile alimentatiei moderne, regimurilor de slabit si procesarii alimentelor, cantitatile de vitamine si minerale pe care le obtinem din alimentatie pot fi mai mici decat optimul necesar pentru o piele frumoasa si sanatoasa. Alimentele bogate in zinc (fructe de mare, oua fecundare, seminte de dovleac) si alte minerale esentiale sunt scumpe si greu de gasit in sezonul rece.
De aceea, baza oricarui program de suplimentatie este un „multi", de preferat unul conceput special pentru femei.

Pentru refacerea colagenului este bine sa consumi supe calde de pui, peste sau de vita (surse de aminoacizi care compun colagenul si elastina). Piftia este foarte bogata in colagen si utila in acest sezon. Daca vrei ceva mai puternic, poti lua un supliment alimentar pe baza de colagen hidrolizat, acid hialuronic, glucosamina, controitina, MSM.

Tot pentru refacerea colagenului vei avea nevoie de vitamina C. Si cum vremea ardeilor a cam trecut, poti manca mai mult din alimentele bogate in aceasta vitamina: patrunjel, ardei, mere, citrice, muraturi, ananas. La nevoie adauga un supliment cu vitamina C din sursa naturala sau tamponata (neacida).

Pentru vitamina E, care te va proteja de efectele poluarii si stresului si iti va mari elasticitatea pielii, mananca nuci, seminte de in, migdale, seminte de susan, toate crude si nesarate.  Exista creme cu vitamina E, dar si suplimente nutritive care o contin.

Grasimile sanatoase
Uleiul de nuca de cocos este folosite de multe ori ca o crema naturala dar el are nenumarate beneficii si atunci cand este inclus in alimentatie. Ai grija sa alegi un produs organic si obtinut la rece.

Lecitina iti va fi si ea de ajutor pentru a-ti proteja celulele de agresorii externi, asa ca ai grija sa incluzi in dieta ta galbenusul de ou bio, semintele de floarea soarelui crude sau suplimentele cu lecitina, din floarea soarelui la varsta mai tanara si din soia la menopauza.

4 vitamine care reduc melanina din piele. Te poti baza pe ele daca te deranjeaza pistruii si petele hiperpigmentare

Omega 3 vin cu multiple beneficii pentru piele si articulatii, mai ales in sezonul rece. Studii recente arata ca Omega 3 poate preveni si reduce aparitia ridurilor si calmeaza pielea inrosita, iritata, inflamata. Adauga mai des in alimentatia ta peste oceanic pescuit precum: somonul, macroul, heringul si sardinele. Ficatul de cod si maduva sunt si ele bogate in omega 3. Mananca pestele, doar fiert sau la cuptor, nu la gratar sau prajit.

Un supliment interesant este cel de Coenzima Q10 cu Omega 3.

Prin imbunatatirea circulatiei sangvine iti ajuti organismul sa faca fata frigului si ajuti nutrientii sa ajunga mai bine si catre straturile superioare ale pielii. Pentru asta ai nevoie de ardei iute, usturoi, ghimbir, hrean, scortisoara si suplimente naturale cu gingko biloba si pycnogenol.

Ginkgo Biloba ajuta si la combaterea efectului de maini si picioare reci. Ajuta si circulatia cerebrala, fiind folosit si ca supliment pentru memorie, concentrare.

Hidratarea din interior pentru piele uscata
Hidratarea este in continuare importanta. Hidratarea se face cu apa, ceaiuri, sucuri de legume si fructe, supe, ciorbe, alimente bogate in apa.

Chiar daca este iarna mai ai la dispozitie cateva legume ce pot fi pastrate in stare naturala. Iti poti face o salata, o supa sau un suc de legume bogat in carotenoizi, antocianidine si vitamina C. Foloseste morcovi, dovleac, sfecla rosie, telina, gulii, varza rosie (sursa de compusi bogati in sulf), afine, rodie.

Sanatatea pielii vine in primul rand din interior, iata de ce este foarte important sa te hranesti corect inainte de a te gandi sa aplici metode cosmetice sau de mascare a daunelor cauzate de intemperii.

sursa:cristianmargarit.ro


frig vant pielea obiceiuri nesanatoase alcoolul cafeaua zaharul
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1481 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013959 (s)