News Flash:

Remedii care-ti readuc pofta de mancare

13 Ianuarie 2011
5973 Vizualizari | 1 Comentarii

Lipsa poftei de mancare poate fi provocata de stres, agitatia zilnica sau alte evenimente neplacute, in care starea de nervozitate atinge cote maxime. Tensiunea acumulata devine astfel o bariera pentru alimentatia zilnica, absolut necesara organismului. Medicamentele in exces, fumatul, consumul de droguri sau alcool sunt si ele cauze ale pierderii apetitului.

5 alimente care-ti redau energia

Lipsa poftei de mancare poate ascunde in unele cazuri afectiuni mai grave, care necesita tratament specializat imediat. Cazurile izolate de lipsa a apetitului pot fi tratate prin mici vizite in piata sau in bucatarie, acolo unde putem incerca alimentele preferate, chiar si dupa o zi stresanta si incarcata. Iata cateva remedii care-ti readuc pofta de mancare:

1. Legumele amarui si verdeturile aromate cresc pofta de mancare. Consumate proaspete si in fiecare zi, cresc apetitul si iti redau pofta de viata.

2. Mierea. O lingurita de miere, consumata pe stomacul gol, timp de cateva zile, iti poate reda pofta de mancare

3. Ceaiurile. Cele de menta si tei deschid apetitutul si au si rol calmant, atunci cand ati avut o zi mai grea. Daca le veti consuma dimineata, in loc de cafea, veti simti nevoia dupa doar cateva zile sa consumati si altceva in afara de simpla cana de ceai.   In cazul femeilor insarcinate, ceaiul de menta se consuma numai cu acordul medicului pentru ca el poate avea implicatii majore asupra metabolismului.

4. Ghimbirul si chimenul. Digestia lenta poate fi stimulata si cu ajutorul ghimbirului, care actioneaza precum un tonic. Chimenul, adaugat in mancare, stimuleaza si el pofta de mancare, deci nu evitati sa il folositi la gatit.

5. Sportul.   Exercitiile fizice cresc si ele pofta de mancare. Chiar daca ati avut o zi obositoare, mersul pe jos, cu bicicleta, sedintele de inot sau alergarile sunt cele mai rapide remedii impotriva lipsei apetitului.

Sporturile de iarna te scapa de kilograme. Afla cate calorii pierzi

Un rol important in recuperarea poftei de mancare il are si impunerea orelor regulate de masa. Micul dejun este foarte important pentru o alimentatie sanatoasa, deci, daca nu aveti pofta de mancare, incercati mai intai sa va faceti un obicei din a nu sari peste aceasta masa.

Pranzul sau cina in oras pot decala orele de alimentatie si astfel pofta de mancare va disparea rapid. Chiar daca luati mesele in oras, respectati orele de masa stabilite in prealabil. Si daca nu va este foame, o salata va va deschide apetitul.

 

Citeste si:

Lista alimentelor care potolesc rapid foamea


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

mierea ceaiurile sportul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Matilda  | #540
Never would have thunk I would find this so idnsipnesable.
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1590 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015170 (s)