News Flash:

Regulile doctorului Mencinicopschi pentru o viata sanatoasa

28 Decembrie 2017
19680 Vizualizari | 0 Comentarii

Ca sa ai un stil de viata sanatos, conform doctorului Mencinicopschi, trebuie sa respecti un set de reguli. Aceste reguli stabilesc ce este bine pentru organism si trebuie sa facem si, pe de alta parte, ce ne dauneaza.

Iata regulile stabilite de doctor Menci:

1. Nu exista apa fara viata si fara miscare. Orice celula a corpului are nevoie de apa pentru a functiona corespunzator iar fara miscare aceste mecanism extraordinar, care este corpul uman, va începe sa scartaie. Totul în viata functioneaza dupa principiile fizicii, inclusiv organismul uman.

Ce schimbari trebuie sa faci pentru o viata sanatoasa 

2. Nicio zi fara legume si fructe. Sunt principalele surse de nutrienti esentiali organismului. Fara acestia, apar deficiente care apoi se traduc în boli. Fructele trebuie mancate separat de mese, la distanta de macar o ora si în prima parte a zilei pentru ca îngreuneaza digestia. Nu toate, desigur, dar aici vorbim despre cazul general. La legume, însa, nu exista restrictii. Pot fi mancate oricand, în orice cantitati sau combinatii. Conditia este sa fie consumate crude, asa e cel mai bine, sau facute pe gratar sau la abur.

3. Grasimi, alcool si dulciuri, ocazional. Grasimile trebuie consumate în cantitati mici, adica uleiuri si cele de origine animala, cu salate sau legume, pentru ca lactatele, carnea si preparatele din carne au propriul continut lor de grasimi. Grasimile, alcoolul si dulciurile au aport caloric mare, mai ales cand sunt adaosuri la alimente, de exemplu, grasimi tartinabile, pentru prajit, maioneze, dulciuri concentrate sau sucuri, mai spune doctor Menci.

4. Nu va suprasolicitati metabolismul cu amestecuri de alimente. Tot profesorul Gheorghe Mencinicopschi spune ca stomacul uman nu poate prelucra mai mult de o mancare concentrata odata. si orice aliment care nu este fruct sau leguma cruda reprezinta mancare concentrata. Explicatia este ca fiecare aliment este digerat diferit si cu viteze diferite, fiindca enzimele digestive sunt foarte specializate.

Vrei sa ai o viata sanatoasa? Micul dejun nu trebuie sa lipseasca din meniul tau 

Asadar, o greseala majora este sa consumati mai multe feluri de proteine de origine animala la aceeasi masa, carne, oua sau lactate, de exemplu. În special asocierea carne-lactate, din cauza cazeinei din lactate care, în contact cu sucurile gastrice, va forma un învelis care va face carnea foarte greu de digerat. De asemenea, o combinatie proasta este între carne si fainoase sau între amidonoase si fainoase.

5. O dieta completa - omul a fost lasat de Dumnezeu omnivor. Nicio dieta extrema, doar pe baza de proteine sau vegetariana, de exemplu, nu asigura întregul complex de nutrienti necesar organismului. Una este deficitara în fier, calciu, aminoacizi esentiali, cealalta în vitamine, unele minerale, fibre, antioxidanti, spune tot profesorul Gheorghe Mencinicopschi.

6. Mai important decat ce mananci e cum gatesti alimentele. Prin prajire, si cel mai sanatos aliment este încarcat cu grasimi nesanatoase, ba chiar toxice, în unele cazuri. Plus asocierea cu tot felul de sosuri sau din seria combinatiilor nocive, expuse în tabelul de mai sus.

7. Detoxifiaza-ti organismul, din cand în cand. Ne bombardam zilnic organismul cu toxine, fie ca vorbim despre vicii, alimentatie nesanatoase sau doar despre aerul poluat pe care-l respiram. Asadar, organele responsabile cu digestia si curatarea acestor toxine au si ele nevoie de ajutor din cand în cand.

sursa:andreeasava.ro


mencinicopschi reguli
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1594 (s) | 34 queries | Mysql time :0.031386 (s)