News Flash:

Reguli pe care sa le respecti ca sa nu devii obez

2 Februarie 2014
2028 Vizualizari | 0 Comentarii
Iată ce reguli să respecţi ca să nu devii obez:
1. Legumele şi fructele, în afara faptului că au puţine calorii, furnizează organismului vitaminele necesare, mai ales în cura de slăbire. Consumă cat mai multe citrice, mere, nectarine, care au mai puţine calorii decat strugurii sau bananele.
2. Nu sări peste micul dejun, la care poţi consuma lapte degresat cu cereale integrale.

Vezi si: Ce sa NU ii spui niciodata unui copil obez
 
3.  Alege iaurt şi branză degresate, în locul caşcavalului sau a branzei topite, care au mai multe calorii.
4. Consumă carne slabă, de peşte şi de pui. Evită mancarea prăjită în ulei sau untură.
5. Alege supele cu legume şi piept de pui. Evită ciorbele drese cu smantană.
6. Evită alimentele bogate în grăsimi: produsele de patiserie, de fast-food, lactatele nedegresate, untul, margarina, maioneza, sosurile, carnea roşie, îngheţata, prăjiturile, foietajele şi afumăturile.

Vezi si: Daca esti gras, nu inseamna, neaparat, ca esti si bolnav
 
7. Citeşte eticheta alimentelor, pentru a afla cate calorii şi grăsimi conţin.
8. Bea cat mai multă apă plată şi sucuri naturale (exclus băuturi carbogazoase), care, în afara beneficiilor pentru sănătate, „taie” pofta de mancare.
9. Persoanelor obeze care au hipertensiune arterială li se recomandă un regim sărac în sare, iar diabeticilor, un regim particularizat, sărac în glucide şi lipide.
10. Mănancă puţin şi des: 4 – 5 gustări pe zi. Ultima masă nu ar trebui servită mai tarziu de ora 18.00.

Vezi si: Sarcina si obezitatea. Riscul la care este expus fatul 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

nutritie obez
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1628 (s) | 34 queries | Mysql time :0.017402 (s)