News Flash:

Reguli nesanatoase in viata de zi cu zi

31 Iulie 2012
1534 Vizualizari | 0 Comentarii

Un stil de viata sanatos necesita multe eforturi! Prin urmare, asigura-te ca nu-ti pierzi timpul urmand niste reguli care nu-ti sunt utile!Faci intinderi inaintea sedintei de sport


Multi oameni obisnuiesc sa faca intinderi inaintea antrenamentului sportiv, crezand ca astfel se diminueaza riscul de ranire si isi maresc performantele. De fapt, nu exista nicio dovada care sa justifice aceste credinte. Mai mult decat atat, risti sa te obosesti inainte de vreme. Pentru a dezvolta o forta musculara optima, trebuie sa existe un anumit numar de interactii intre fibrele musculare miozina si actina. Cand faci intinderi, scazi numarul acestor interactii. Sunt de preferat intinderile statice, adica tensionarea unuia sau mai multor muschi si mentinerea acesteia un anume timp.

Faci exercitii fara oprire

Deoarece sportul este benefic pentru sanatate, unii oameni cred ca, cu cat mai mult, cu atat mai bine. Muschii nu se construiesc insa in sala de antrenament, ci acasa, dupa sedinta sportiva. Fara un repaus adecvat, organismul nu are nicio sansa sa se recupereze si sa se regenereze.



Folosesti sapun bacterian

Sapunul sau detergentii ordinari sunt perfecti pentru spalarea vaselor sau a rufelor, curatarea casei si spalarea mainilor. Folosirea sapunurilor sau a detergentilor antibacterieni poate duce la dezvoltarea microbilor rezistenti la antibiotice si, ca urmare, a infectiilor greu de tratat.

Consumi indulcitori artificiali in loc de zahar pentru a slabi

In cursul unui studiu din 2008 s-a observat ca pacientii cu greutate normala care beau mai mult de 21 bauturi carbogazoase cu aspartam pe saptamana aveau un risc de doua ori mai mare sa devina supraponderali decat aceia care nu consumau edulcoranti. Aceste substante au fost asociate cu un risc crescut de crestere in greutate in cazul rozatoarelor. In plus, s-a observat ca ingerarea zilnica a acestor substante mareste considerabil riscul de a suferi de sindrom metabolic (grupare de simptome comune cardiopatiilor si diabetului). Se presupune ca edulcorantii insala creierul, care nu inregistreaza sentimentul de satietate si impinge la ingerarea de noi calorii.

Sari pentru micul dejun

Se poate crede ca daca sarim peste micul dejun consumam mai putine calorii, insa, in realitate, ceea ce nu mananci dimineata recuperezi mai tarziu! Rezultatele studiilor indica faptul ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, in masura in care trezeste corpul din odihna metabolica si il duce in starea de consum caloric activ. Astfel se evita intrarea organismului in starea de subnutritie, cand se da alarma si caloriile se conserva.

Ele.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1590 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015281 (s)