News Flash:

Reguli esentiale in lupta cu kilogramele

4 Februarie 2013
1363 Vizualizari | 0 Comentarii

 Indiferent ce nume poarta si cine o „propovaduieste”, indiferent de rigiditatea sau flexibilitatea unei diete, mai mult sau mai putin „miraculoase”, exista cateva principii comune, general valabile, menite intr-o masura mai mica sa declanseze scaderea in greutate, ci mai ales sa mentina constanta greutatea si sa evite efectul yo-yo, atat de frecvent la cei care se confrunta cu surplusul de greutate. Daca declansarea scaderii in greutate este o consecinta fireasca a scaderii aportului caloric, dar mai ales a scaderii aportului de zaharuri din alimentatie, mentinerea acestor reguli corecte permite succesul pe termen lung, o stare buna de sanatate, un nivel ridicat de energie, un tonus psihic inalt, adica o stare de echilibru si armonie.

Iata cateva reguli esentiale in lupta cu kilogramele

Gateste alimentele cat mai simplu – fript, fiert, la cuptor. Nu uita ca ingrediente multe inseamna calorii multe!
Nu „ciuguli” intre mese! Acest obicei, deseori neconstientizat, duce la un aport caloric crescut.
Nu combina alimentele si nu manca decat cel mult 1-2 feluri de mancare la o masa.
Nu exagera cu alcoolul! Bauturile tari, dar si vinul sau berea contin calorii si, de asemenea, stimuleaza apetitul!  
Dulciurile concentrate sunt de evitat, dar nu interzise! Se pot consuma in cantitati mici, in prima parte a zilei.
Cantareste-te de una-doua ori pe saptamana si incearca sa-ti intaresti autocontrolul „sanctionand” prompt cresterile in greutate!
Incearca sa-ti stabilesti tinte realiste si intotdeauna fixeaza-ti niste repere in timp, atunci cand vrei sa scazi in greutate (ex: Pana la Revelion vreau sa slabesc 3 kg!).
Nu neglija miscarea, ea te ajuta sa arzi mai bine energia din alimente, iti contureaza o masa musculara armonioasa si iti creste tonusul psihic!
Un corp frumos, armonios si o greutate optima este alegerea fiecaruia dintre noi! Succes!                                                   
Ordoneaza-ti alimentatia dupa un program cu trei mese principale si una-doua gustari! Programul inseamna performanta inclusiv in procesul de scadere in greutate! Acorda-ti in fiecare seara 5-10 minute pentru a schita meniul zilei urmatoare! Nu lasa la voia intamplarii aceasta problema pentru ca si rezultatul va fi pe masura.
Consuma multa apa, peste 1,5-2 litri zilnic, deoarece apa este lichidul vital! Incepe ziua cu o cana de 250 ml de apa pe stomacul gol! Apa este esentiala pentru hidratarea tesuturilor, pentru detoxifiere, pentru combaterea constipatiei si chiar pentru reducerea apetitului. Ceaiurile pot fi folosite, dar nu ca si inlocuitori ai apei!
Atentie la fructe! Alimente sanatoase, bogate in vitamine, minerale, dar si zahar, fructele sunt favoritele multora dintre noi in alimentatie. Consumul lor trebuie limitat atunci cand vrem sa scadem in greutate si permis doar in timpul zilei, intre mese.
Ia cina cat mai devreme, ora 18-19 si incearca sa eviti la aceasta masa alimente precum fainoasele, painea, fructele, dulciurile concentrate!

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

diete principii comune ordoneaza-ti alimentatia
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1757 (s) | 23 queries | Mysql time :0.050480 (s)