News Flash:

Reguli care trebuie respectate indiferent de cura de slabire aleasa

13 Februarie 2012
1784 Vizualizari | 0 Comentarii

Cea mai mare greseala in cursul unei diete este aceea de a priva organismul de necesarul de nutrienti, minerale si vitamine. Aceasta duce la epuizare, la dereglarea grava a metabolismului si la posibile afectiuni. 

O cura de slabire nu inseamna infometare, ci respectarea unor reguli de baza, care sa te ajute, intr-un interval rezonabil de timp, sa slabesti in mod sanatos, scrie
Prevention.

Respectate, acestea fac dieta mai eficienta si, intr-o oarecare masura, chiar mai usoara. In plus, se adapteaza perfect pentru orice cura de slabire, indiferent care sunt principiile acesteia. Iata cateva reguli care trebuie respectate indiferent de cura de slabire aleasa:

1. Consuma zilnic cel putin 20 de grame de fibre.
Aceasta este cantitatea minima care face ca tranzitul intestinal sa se desfasoare fara probleme si, in plus, te ajuta sa elimini grasimile in exces. Fibrele au si capacitatea de a scadea valoarea calorica a alimentelor ingerate, concomitent cu reducerea colesterolului rau. 

2. Respecta necesarul de calciu si de vitamina D in fiecare zi.
Calciul are capacitatea de a pune in miscare celulele grase din depozitele adipoase. Combinatia calciu vitamina D este esentiala pentru mentinerea unei greutati normale. 

In ceea ce priveste vitamina D, aceasta este stocata in depozitele de grasime. Dar daca organismul primeste suficienta vitamina D, in fiecare zi, nu o sa mai fie nevoie de depozite, astfel ca acestea se vor dezintegra mai usor. 

3. Consuma grasimi sanatoase.
O dieta sanatoasa impune cel putin 1,3 grame de grasimi sanatoase zilnic, adica grasimi mononesaturate si omega 3. Un consum adecvact de grasimi santoase este una dintre cele mai bune cai prin care apetitul este tinut sub control, iar aceasta este foarte important in cursul unie diete. Grasimi sanatoase inseamna avocado, peste gras, nuci si migdale. 

4. Consuma proteine.
Aceasta este calea cea mai usoara prin care se poate obtine scaderea in greutate. Metabolismul functioneaza eficient daca un procent care variaza intre 10 si 35% din caloriile zilnice vin din proteine.

5. Bea apa.
A cincea regula, dar in acelasi timp si un principiu al vietii santoase, este consumul suficient deapa si lichide. Daca bei apa multa nu slabesti, dar consumul sporit de apa este obligatoriu, pentru ca aceasta este "intermediarul" tuturor proceselor metabolice din organism. 

Consumul crescut de apa este absolut necesar mai ales in cazul dietelor disociate, ca mijloc prin care se sustine activitatea renala, suprasolicitata de diete, in general, si de cele disociate, in special.

6. Bea ceai verde.
Daca esti consumator de ceai verde iti faci un mare serviciu pentru sanatate si pentru o silueta frumoasa. Una dintre regulile de baza ale dietelor este sa bei cel putin o cana de ceai verde, neindulcit, in fiecare zi. Acesta aduce antioxidanti importanti si ajuta la arderea depozitelor de grasime. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cura de slabire fibre consuma proteine bea apa
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1568 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014855 (s)