News Flash:

Reguli ca sa fii bine dispus in fiecare dimineata

16 Martie 2017
1481 Vizualizari | 0 Comentarii
Obiceiurile tale zilnice ar putea fi de vina pentru starea ta proasta de dimineata si motivul pentru care te trezesti cu "fata la cearsaf". Iata cateva reguli pe care sa le urmezi pentru a avea o stare de bine imediat ce te trezesti:

Planuieste de seara un mic dejun delicios

Ca sa mananci dimineata trebuie sa te trezesti mai devreme pentru a avea timp sa-ti prepari alimentele. Iar acesta este motivul pentru care numeroase persoane sar peste micul dejun. Prefera sa mai doarma cateva minute in plus decat sa se trezeasca devreme pentru micul dejun. Iar atunci cand nu mananci dimineata si bei cafea pe stomacul gol, glicemia ta este la un nivel scazut si ai o stare de nervozitate. O regula simpla care te va ajuta sa mananci in fiecare dimineata este aceea de a-ti pregati un mic dejun de seara. Briosele din oua, terciul de ovaz cu fructe sau batoanele de cereale facute in casa sunt cateva dintre solutiile care te salveaza dimineata.

Dormi pe spate

O dimineata buna incepe dupa o noapte buna de somn. Din fericire, exista unele lucruri pe care le poti face pentru a dormi mai bine. În primul rand, dormi pe spate. Aceasta pozitie este cea mai buna pentru coloana vertebrala si gat, ceea ce inseamna ca nu vei mai avea dureri de spate in timpul zilei. De asemenea, dormitul pe spate este cea mai buna pozitie pentru a preveni aparitia ridurilor.

Pregateste-ti de seara tinuta

Daca primul lucru pe care il faci dimineata este sa rascolesti dulapul de haine in cautarea lucrurilor pe care vrei sa le porti in ziua respectiva, este clar ca nu vei avea o stare de spirit prea buna. Este mult mai stresant sa-ti alegi tinuta dimineata, decat daca o pregatesti de seara. Nu doar ca vei fi mai relaxata, dar vei avea mai mult timp pentru activitatile tale preferate dimineata si stilul tau vestimentar se va imbunatati semnificativ atunci cand ai tinute gandite din timp.

Opreste telefonul

Este mai usor de spus decat de facut, dar ar trebui sa-ti opresti telefonul si toate celelalte aparate electronice cu cel putin o ora inainte de culcare.

În acest fel vei reusi sa te deconectezi de la tot ceea ce iti distrage atentia si te impiedica sa adormi la timp sau care iti tulbura somnul.

Trezeste-te in fiecare zi la aceeasi ora

Iar aici este vorba si despre zilele de weekend. Atunci cand iti formezi o rutina si te trezesti in fiecare zi la aceeasi ora, iti stabilizezi ritmul circadian, ceea ce imbunatateste calitatea somnului si te face mai productiva in timpul zilei. De asemenea, conteaza foarte mult si sunetul alarmei care te trezeste dimineata. În locul unor sunete care te trezesc brusc, alege melodii placute, precum sunete de clopotei sau ciripit de pasari.

Organizeaza-ti camera de seara

Sa te trezesti intr-o camera dezordonata poate fi destul de neplacut, de aceea este de preferat sa-ti faci ordine in dormitor de seara. Ai grija ca noptiera ta sa fie bine organizata si sa arate frumos, pentru ca va fi probabil primul loc pe care il vei vedea imediat dupa ce iti suna alarma telefonului.

Nu te ridica din pat imediat

Dupa ce opresti alarma, nu te ridica brusc din pat. Stai cateva minute in pat, intinde-ti bratele si picioarele, gandeste-te la planurile pe care le ai pentru ziua respectiva sau la cateva lucruri pentru care esti recunoscatoare in viata. Este o metoda prin care iti formezi singura o stare de bine, chiar inainte de a incepe ziua.

sursa: eva.ro

opreste telefonul
Distribuie:  

Realitatea.net

Playtech.ro

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1484 (s) | 24 queries | Mysql time :0.012118 (s)