News Flash:

Regimul de viata al persoanelor afectate de isomnie

6 Noiembrie 2018
206 Vizualizari | 0 Comentarii

In cazul in care sufetiti de insomnie etse recomandta ca in primul rand sa respectati programul meselor principale, cina luandu-se cel tarziu la ora 20, cu aproximativ trei ore înainte de culcare. Se vor consuma cantitati reduse, atat cat foamea sa nu trezeasca peste noapte. Se evita mesele copioase cu alimente greu digerabile, care pot produce indigestii nocturne. Sunt recomandate pentru masa de seara multe cruditati (salata, varza alba, ceapa, ridichi, pastarnac, morcov, patrunjel radacini), carne slaba si peste, iaurt, branza de vaci, biscuiti sau cereale integrale cu lapte fierbinte, îndulcit cu miere de albine.

Efecte deosebite în producerea somnului are usturoiul, frecat în ulei, pentru a înlatura mirosul caracteristic. Este demn de retinut ca organismul are nevoie pentru somn normal de calciu (2 g/zi) si vitamina B5 (acidul pantotenic), preluate din produse naturiste. Dupa masa se vor manca fructe proaspete (mere, caise, piersici) sau se vor bea ceaiuri din flori de portocal si, mai ales, din coji proaspete sau uscate de mere (fierte 3-5 minute), avand rol tonic pentru sistemul nervos. În locul merelor se indica zeama de la o lamaie, amestecata cu o lingura de miere de albine, consumata cu o ora înainte de culcare.

Se interzice carnea de porc, grasimi animale, peste gras, sunca, salam, carnati, afumaturi, conserve, oua, maioneza, condimente iuti, castraveti murati, bauturi alcoolice si coca-cola, ceai negru si, mai ales, cafea. Dupa masa de pranz se va suprima sarea din alimentatie, întrucat stimuleaza glandele suprarenale si amplifica pulsatiile sangelui din tample. Este recomandat ca patul sa fie în camera cu întuneric deplin, liniste totala, cat mai departe de calorifer sau de alte surse de caldura excesiva.
 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

insomnie regim viata persoane mese copioase cina fructe proaspete
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1473 (s) | 34 queries | Mysql time :0.017644 (s)