News Flash:

Proteinele bune pentru micul dejun

4 Februarie 2011
9519 Vizualizari | 0 Comentarii

Micul dejun trebuie sa fie o masa consistenta, care sa-i dea organismului energia necesara pentru a functiona cat mai bine pe parcursul zilei. Acest efect il au proteinele, de aceea alegeti pentru primele ore ale diminetii urmatoarele alimente:

1. Ouale sunt bogate in proteine, luteina si ne ofera o senzatie de satietate rapida.

2. Lactatele

Laptele, iaurtul si branzeturile sunt alimente potrivite pentru micul dejun.

Branzeturi bune versus branzeturi rele intr-o cura de slabire  

3. Cerealele integrale

Acestea ne furnizeaza fibrele necesare pentru echilibrul nivelului de colesterol si pentru sanatatea sistemului digestive.

4. Produse din soia

Soia, laptele de soia si tofu sunt pline de proteine si fibre.

5. Carne si peste

Pestele, precum somonul, este bogat in proteine si acizi grasi Omega-3. De asemenea, carnea cu un continut scazut de grasimi (de pui sau curcan) poate fi consumata la micul dejun.

6. Nuci, seminte de floarea-soarelui, de dovleac si in, alune, fistic si arahide (unt de arahide)

Semintele si fructele cu coaja lemnoasa contin toate elementele nutritive importante, necesare pentru o dezvoltare armonioasa a organismului. In plus, sunt excelente surse de proteine si acizi grasi esentiali nesaturati. 

Citeste si: 

Totul despre proteine 

6 alimente care va scapa de grasimea abdominala 
 

micul dejun proteinele ouale lactatele cerealele integrale
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1509 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021549 (s)