News Flash:

Probleme medicale de vara combatute prin alimentatie

27 Iulie 2011
1802 Vizualizari | 0 Comentarii

1. Alimente care combat infectiile
Ciupercile si bacteriile apar foarte usor vara, cand umezeala si caldura excesive ne dau de furca. Daca ai o incaltaminte care nu lasa piciorul sa respire sau nu ai acces zilnic la un dus poti contracta diverse infectii, de la alergii simple, pana la infectii micotice grave. In primul rand ar trebui sa te adresezi unui medic sau farmacist pentru un sfat preofesionist, iar in al doilea rand, alimentatia ta ar trebui sa fie foarte bogata in lactate - iaurt, lapte si branza degresate. Evita dulciurile.

2. Alimente pentru durerile abdominale cauzate de probleme digestive
Bea doar apa plata imbuteliata sau apa de la robinet fiarta si racita, consuma banane, paine prajita si branza slaba de vaci, orez fara condimente si ceaiuri de menta.

3. Alimente pentru dureri musculare
Durerile muscular apar fie de la soarele excesiv, de la mers mult pe jos sau de la exercitii fizice exagerate. Nu se trateaza prin repaos total la pat, ci prin miscari usoare, cum ar fi plimbarile. Introdu in dieta ta sucurile speciale pentru sportivi, dar si alimente sanatoase ca: bananele, cartofii, pastele, spanacul, ficatul de pui, stafidele, ciocolata neagra.

7 boli care te pandesc vara 

4. Alimente pentru raceala
Racelile pot sa apara si vara. Expunerea la soare, baile reci in mare, consumul de inghetata sau bauturi reci, pot duce la aparitia simptomelor de durere in gat, mucozitati, chiar febra. In acest caz ar trebui sa te prezinti la medic! Include in dieta supe calde de pui, ceaiuri cu lamaie si miere de albine, cereale integrale cu iaurt degresat, paine integrala si salate verzi, suplimente alimentare ca vitamine si minerale.

5. Alimente pentru parul degradat
Soarele excesiv si apa sarata sau clorurata iti pot degrada masiv parul si chiar unghiile. Ar trebui sa iti clatesti podoapa capilara imediat dupa ce iesi din mare sau din piscina si sa folosesti un sampon special. In alimentatie trebuie sa tii cont ca hidratarea este cea mai importanta. Mai poti consuma si alimente pecum fasole verde, fructe, nuci si seminte care protejeaza parul si unghiile.

6. Alimente pentru pielea arsa
Expunerea indelungata la soare la ore nepotrivite, dar si apa de mare sau clorul din piscina ne pot deteriora pielea. Ingrijirea ar trebui sa fie facuta de un medic, insa asta nu inseamna ca trebuie neglijata alimentatia. Bea cat mai multa apa, renunta la alimente grele, la prajeli, sucuri si la cofeina. Mananca produse naturale, bogate in antioxidanti ca fructe de padure, fasole, carne slaba de pui.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1671 (s) | 34 queries | Mysql time :0.023564 (s)