News Flash:

Principiile dietei Rina. Slabeste 15 kilograme in 3 luni

22 Martie 2011
7587 Vizualizari | 0 Comentarii

Dieta Rina este foarte populara peste tot in lume si functioneaza foarte bine in cazul persoanelor care vor sa slabasca eficient si sanatos. Acest regim, conceput de un medic sportive de origine Americana, are la baga principiul disocierii alimentelor. Practic, cei care tin aceasta dieta pot manca orice, insa nu combinat.

Multi nutritionisti considera ca aceasta este usor de urmat si ca asigura o alimentatie echilibrata. Dieta Rina dureaza 90 de zile si promite o scadere in greutate intre 15 si 20 de kilograme. In afara de scaderea in greutate, aceasta dieta ajuta si la scaderea tensiunii, deci este benefica hipertensivilor.

Principiile dietei Rina
Esenta acestei diete este disocierea. Asta inseamna ca stomacul primeste un singur tip de mancare odata, usurand astfel digestia. Este esential sa mentii ordinea zilelor. Dieta incepe cu ziua de proteine, urmata de cea cu amidon, carbohidrati si fructe. 

Zilele se repeta, incepand intotdeauna cu ziua de proteine, timp de 90 zile. O data pe luna se face o zi de apa, dupa ziua de fructe si inaintea zilei de proteine, in care, pe langa apa pot bea doar ceai si cafea.

Micul dejun
Este acelasi in fiecare zi: fructe, poate si un suc natural, fara adaos de zahar. Poti manca fructe ca si gustari intre mese, in fiecare zi, dar nu cu o ora inainte de pranz. 

Ziua 1 - Proteine

Pranz: carne fiarta sau fripta, peste, oua, branza, iaurt - maximum 200 g. Ele pot fi insotite de orice cantitate de salata proaspata. Poti sa mananci si o felie de paine, desi dieta functioneaza mai bine fara aceasta. Dupa masa mai poti servi si o supa fara taitei, dar, din nou, dieta ar fi mai eficienta fara aceasta. Laptele si branza sunt permise doar in aceasta zi.

Cina: la fel ca si pranzul, fara supa si paine, si in cantitati mai mici.

Ziua 2 - Amidon

Pranz: orice fel de legume fierte sau fripte (fasole, mazare, porumb, linte, morcovi, cartofi etc). Orezul este permis, deoarece si acesta contine tot amidon, si poti asezona legumele cu sare, ketchup si rosii preparate termic. Acestea pot si insotite de orice cantitate de salata proaspata, ca si de o felie de paine, desi dieta ar fi mai eficienta fara ea.

Cina: legume fierte, inabusite sau fripte si salata - cu alte cuvinte acelasi lucru ca la pranz, dar in cantitati mai mici si fara paine.

Ziua 3 - Carbohidrati

Pranz: paste fierte sau pizza sau orice fel de produse de patiserie de aceeasi cantitate cat o pizza. Pentru aroma poti adauga sos de rosii sau o cantitate mica de legume.

Cina: 2 felii mici de tort sau paine, sau chiar 3 linguri de inghetata si 4 patratele de ciocolata neagra. Daca nu-ti plac dulciurile, te poti bucura de niste produse de patiserie.

Ziua 4 - Fructe

Pranzul si cina: cantitati nelimitate de fructe de orice fel, la fiecare 2 ore. Poti savura si salate

Dupa ce ai terminat dieta, poti sa mananci normal, cu o singura exceptie: in urmatoarele 90 zile va trebui sa ai o masa, la micul dejun sau la pranz, compusa doar din fructe. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta rina micul dejun pranz cina
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1433 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014230 (s)