News Flash:

Pregateste-te sa ai un fund sexy vara asta in bikini

5 Iulie 2013
2588 Vizualizari | 0 Comentarii

Ridicarea soldurilor

Acest exercitiu este usor de realizat si foarte placut de privit de catre barbatii din jur. Intinde-te pe spate, cu palmele întinse pe langa corp si picioarele departate, cu genunchii îndoiti. Ridica-ti bazinul de pe sol cat poti de mult, dar nu îti dezlipi talpile de podea, apoi revino în pozitia initiala.

Secretul exercitiului este sa tii muschii fesieri cat mai încordati, astfel încat sa simti intens tensiunea. Fa 3 seturi a cate 25 de repetari fiecare. Nu uita, cu cate faci mai multe, cu atat mai rotund va fi fundul tau pentru o expunere îndrazneata în bikini!

Alergatul pe scari

Scarile sunt cele mai bune prietene ale posteriorului tau, daca le urci alergand. Poti sa începi urcand în fuga cate o scara, apoi cate doua si cate trei, pe masura ce capeti rezistenta. Fa cate 10 ture de sus în jos, tinand în mana o greutate. Vei fi extrem de surprinsa de rezultatele extrem de rapide pe care le poti obtine!

Ghemuirea balerinei

Daca vrei sa îti lucrezi muschii fesieri pentru o aparitie bomba în bikini în intimitatea camerei tale, "Ghemuirea balerinei" este un exercitiu excelent. Stai în picioare, perfect dreapta, cu picioarele departate la o distanta putin mai mare decat cea dintre umeri, tinandu-ti mainile pe talie. Ai grija ca degetele de la picioare sa fie îndreptate lateral si ca spatele tau sa fie în linie dreapta.

Lasa-te în jos, îndoind genunchii cat mai mult, mentinandu-ti muschii fesieri încordati. Revino la pozitia initiala si fa 10 repetari, în 3 seturi diferite.

Daca pui în practica exercitiile de mai sus de cel putin 3-4 ori pe saptamana, vei fi mai mult decat pregatita sa îti dezvalui fundul în bikini la plaja sau la piscina!

Sutul înapoi

Un exercitiu foarte simplu pentru un fund ideal în bikini este acela în care te asezi în genunchi, sprijinita pe coate, apoi întinzi piciorul drept cu degetele atintite înainte si îl mentii la un unghi de 45 de grade cu solul. Timp de 90 de secunde, misca piciorul de jos în sus si invers, cat de repede poti, respectand de fiecare data unghiul de 45 de grade fata de podea. Repeta exercitiul cu piciorul stang. Fa 3 seturi cu cate 50 de secunde pauza între ele!

Fandarile laterale

Fandarile laterale te ajuta sa îti tonifici partile externe ale feselor. Indoaie piciorul stang pana formeaza un unghi de 90 de grade cu solul si apasa-te cu palmele în genunchi, în timp ce întinzi la maximum piciorul drept. Mentine aceasta pozitie cateva secunde, apoi schimba piciorul pe care te sprijini. Fa 3 seturi a cate 10 repetari fiecare.

Hidrantul

Acest exercitiu îti lucreaza foarte bine soldurile. Asaza-te în genunchi, cu sprijin în palme, apoi ridica piciorul drept îndoit, pana ajunge sa fie paralel cu soldul (ca un catelus care "uda" un hidrant), apoi revino în pozitia initiala. Repeta miscarea timp de 90 de secunde cu ambele picioare.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fund sexy bikini exercitii
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1541 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013497 (s)