News Flash:

Pranzul sanatos la birou

29 Mai 2012
2957 Vizualizari | 0 Comentarii

Pranzul in fata calculatorului a devenit ceva obisnuit, iar fast-foodul este prima alegere atunci cand toti colegii comanda de mancare. Este o alegere gresita, dar poate fi corectata, cu putin efort din partea ta. Cori Gramescu, unul din cei mai cunoscuti antrenori de fitness din Romania te sfatuieste sa-ti aloci cateva minute seara, sau dimineata, inainte sa pleci la birou, ca sa iti pregatesti pachetelul pentru a doua zi. In cazul in care nu ai unde sa-ti depozitezi mancarea la birou, cumpara-ti o mini geanta frigorifica, care va pastra pachetul la temperatura optima. Iata cum arata un pranz sanatos la birou, potrivit antrenorului Cori Gramescu:

1. Poti sa-ti iei o lipie libaneza, cu piept de pui la gratar, rosii, salata verde, ardei gras si castravete pentru masa principala (ca un fel de shaorma dietetica) sau, daca vrei sa elimini complet painea din alimentatie, poti sa-ti faci mini-sandvisuri de piept de pui sau mozzarella, numai ca in loc de paine sa folosesti doua bucati de ardei gras, kapia.

2. O alta varianta ar fi sa iti gatesti orez salbatic sau quinoa cu legume. (2 linguri quinoa fiarta/ orez fiert, 2 rosii taiate cuburi, un ardei gras taiat cuburi, 2 legaturi de patrunjel verde tocat marunt, zeama de lamaie). Se amesteca legumele, se decoreaza cu cateva frunze de patrunjel verde, o felie de lamaie sau lime si se stropeste cu putin ulei de masline extra virgin.

3. Salata de ton este, iarasi o alegere buna. Nu ai nevoie decat de o cutie de ton in apa, salata verde, rosii, ardei, castraveti, capere, masline evrzi, suc de lamaie, ulei de masline, sare, piper si ai parte de un pranz gustos si sanatos!

Gustari intre mese
1. La prima gustare, cu aproximativ doua ore inainte de pranz, ia-ti un fruct: un mar, o portocala, o mana de capsune sau cateva caise, cam orice in afara de struguri si banane, pentru ca acestea au un continut ridicat de fructoza si nu sunt indicate cand esti la dieta.

2. La a doua gustare, la 2-3 ore dupa pranz, ia-ti la tine fie un iaurt, fie o mana de nuci crude. Poti alterna cu migdale, caju, alune de padure sau poti chiar sa iti cureti 2-3 morcovi si sa-i rontai in fata calculatorului.

Astfel nu vei ajunge lesinata de foame acasa si vei putea sa mananci mai light seara, eventual un gratar si o salata sau o supa si un pahar de chefir.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1681 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021231 (s)