News Flash:

Pozitii yoga pentru tratarea durerilor de spate

29 Iulie 2011
6304 Vizualizari | 0 Comentarii

Daca ai dureri de spate si, desi ai incercat mai multe tratamente, nu ai scapat de aceasta problema, Men's Health iti propune cateva pozitii yoga care sa te ajute:

1. Indoaie genunchii: tine genunchii departati si usor indoiti, iar cu fiecare mana prinde-te de cotul celeilalte, lasand capul si gatul cat mai putin incordate cu putinta. Stai asa 2-5 minute, pana iti vei simti spatele ca se relaxeaza.

2. Pozitia cainelui/a pisicii: stai sprijinit in palme si genunchi, cu degetele rasfirate si mainile incordate, inhaland aer. Apoi arcuieste-ti partea de jos a spatelui si uita-te spre inainte. Incearca dupa aceea sa adopti pozitia unei pisici, intinzandu-ti spatele cat mai mult cu putinta, atat cat este confortabil.

5 pozitii corecte care previn durerile de spate

3. Indoaie-te inspre spate: cu genunchii usor flexati, pana cand spatele tau devine paralel cu solul. Tine-ti mainile in lateral pentru a-ti oferi echilibru. Imagineaza-ti ca tii o portocala intre barbie si piept, astfel incat sa obtii pozitia perfecta. Incearca sa faci acest exercitiu de 5 ori cate 10-20 de secunde.

4. Cobra: stai culcat pe burta, cu palmele sub umeri, trage aer in piept si ridica-ti capul si trunchiul de pe saltea, la fel ca o cobra. Tine-ti barbia in piept, umerii drepti si mentine pozitia cat respiri de 5 ori. Lasa-te apoi in jos pana cand fruntea va atinge salteaua si repeta miscarea de 5 ori.

Inlatura durerile de spate in 10 pasi

5. Superman: stai intins pe stomac si intinde-ti mainile in fata, ridicand picioarele. Intinde bine picioarele si tine palmele apropiate, in fata. Apoi ridica piciorul si mana dreapta, mentinand pozitia pentru 5 secunde, continuand cu partea membrele celelalte. Repeta de 10 ori.

6. Rasucire pe spate: stai intins pe spate si adu-ti genunchiul drept la piept, tinandu-l asa pentru 2 minute. Apoi coboara-l inspre partea stanga a corpului si intoarce capul si mana dreapta inspre dreapta, pana cand simti ca partea de jos a spatelui este suficient de intinsa. Expira si schimba partile. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

pozitii yoga indoaie genunchii cobra superman
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1656 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020349 (s)