News Flash:

Poti slabi si fara sa faci foamea! Iata cum!

27 Februarie 2017
538 Vizualizari | 0 Comentarii
Dietele drastice, prin infometare, inca sunt destul de folosite, desi este cunoscut faptul ca sunt extrem de nesanatoase. In plus, un alt dezavantaj major al acestora este ca nu aduc rezultate pe termen lung - odata ce ai terminat dieta si reiei alimentatia obisnuita, vei reveni cu siguranta si la greutatea initiala.

Iti propun o abordare sanatoasa:

1. Constientizeaza-ti obiceiurile gresite - obiceiurile tale alimentare sau stilul de viata (de cele mai multe ori ambele) gresite te-au adus in punctul in care nu esti multumit (a) de felul in care arati si/sau te simti.

2. Fa o analiza a acestor obiceiuri, pentru a-ti da seama care dintre ele ar trebui corectate, pentru a ajunge la greutatea ideala si la un stil de viata sanatos.

3. Nu renunta la alimente, inlocuieste-le. Pentru fiecare aliment nesanatos exista si o optiune sanatoasa (inlocuieste painea alba cu paine integrala, orezul alb cu cel brun, branzeturile cu continut mare de grasime cu branzeturi mai slabe, dulciurile procesate cu fructe proaspete sau confiate, ciocolata cu continut mare de zahar cu ciocolata amaruie etc.)

4. Invata sa combini corect alimentele. Citeste despre fiecare aliment in parte si invata sa le combini corect (de exemplu: pentru o silueta de vis, proteinele se armonizeaza cel mai bine cu legumele, nu cu alimente bogate in amidon).

5. Programeaza-ti mesele. Asa cum iti programezi intalnirile sau alte evenimente, invata sa oferi si meselor importanta cuvenita. Tine cont de regula celor trei mese principale si doua gustari (intre mese), luate aproximativ la aceeasi ora in fiecare zi si vei observa schimbari pozitive, destul de repede.

6. Fa miscare zilnic. Oricat de ocupat (a) ai fi, este foarte important sa constientizezi ca sportul nu este optional in dietele de slabire si, in general, pentru un stil de viata sanatos si echilibrat. Daca nu esti suficient de motivat (a), apeleaza la un antrenor personal care te poate ghida pe drumul asta.

7. Odihneste-te suficient. Cand suntem obositi avem tendinta de a manca mai mult, pentru a ne recupera energia.

8. Mananca proteine la fiecare masa si gustare. Proteinele sunt esentiale pentru un organism sanatos si tin foamea la distanta pentru mai mult timp.

Nu uita, e mai bine sa ajungi la rezultatele dorite cu pasi mici, practicand un stil de viata sanatos, decat prin intermediul unei diete drastice, care iti poate afecta sanatatea in mod iremediabil. Poti apela la specialisti in nutritie si sport, care te vor asculta cu atentie si iti vor da sfaturile cele mai potrivite, in functie de istoricul, particularitatile si obiectivele tale.

Iulian Dinu - Fitness Coach cu experienta de peste 10 ani & Fondator Fitness Education School

dietele drastice infometare nesanatoase dezavantaj dieta greutatea
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1485 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020783 (s)