News Flash:

Poti slabi fara sa tii dieta? Da, urmand cele 20 de sfaturi de mai jos

14 August 2019
280 Vizualizari | 0 Comentarii

Ti-e greu sa tii o dieta, mai ales daca iti cere sa te abtii de alimentele preferate? Nu ai timp nici de sala si totusi ai vrea sa scapi de cateva kilograme? Iata cateva trucuri pentru a pierde in greutate fara sa faci eforturi prea mari:

1. Da timp meselor tale. Seteaza-ti un cronometru pentru 20 de minute si invata mancatul lent. Savureaza fiecare imbucatura si fa ca masa sa dureze pana cand suna alarma. Cand mananci in graba, stomacul nu are timp sa-i spuna creierului ca e plin. Asta duce la supraalimentare. 2. Dormi mai mult, cantaresti mai putin. O ora in plus la somnul de noapte ar putea ajuta o persoana sa scape de 14 kilograme intr-un an, potrivit unui cercetator al Universitatii din Michigan. Somnul de ajuta si in alt mod. Exista dovezi ca a dormi mai putin de 7 ore iti creste apetitul, fiindu-ti foamei mai des. 3. Mancati mai multe legume. Serviti trei legume cu cina in seara asta, in loc de doar una. O varietate mai mare ii atrage pe oameni sa manance mai multe - iar un consum mai mare de legume este o modalitate excelenta de a slabi. Continutul ridicat de fibre si apa te umple cu mai putine calorii. Gatiti-le fara adaugare de grasime. Si asezonati-le cu suc de lamaie si ierburi, mai degraba decat sa le "inecati" in sosuri.

4. Cu o supa pe zi, greutatea e oprita. Completati meniul zilnic cu o ciorba, veti reduce numarul de calorii. Supele si ciorbele contin de regula o varietate de legume, sunt hranitoare, iti umple stomacul si reduce foamea. Fereste-te de supele cremoase, cu adaos de grasimi - smantana, de exemplu, pentru ca sunt calorice. 5. Mergi pe cereale integrale. Cerealele integrale, cum ar fi orezul brun, orzul, ovazul, hrisca si graul integral apartin, de asemenea, strategiei de pierdere in greutate. 6. Tine la vedere o haina preferata din vremea cand erai mai slaba. Agatati o rochie veche, o fusta sau o pereche de blugi favoriti, undeva sa ii vedeti in fiecare zi. Acest lucru iti pastreaza ochii pe premiu. Alegeti un articol care este doar un pic mai stramt, astfel incat sa atingeti aceasta recompensa intr-un timp relativ scurt. Apoi scoate rochia de cocktail de anul trecut pentru urmatorul tau mic obiectiv realizabil.

7. Sari peste bacon si alte sunculite. Bacon la micul dejun sau in sandvisul de pranz? Renunta la el, iar aceasta miscare simpla economiseste aproximativ 100 de calorii, ceea ce poate adauga o pierdere in greutate de 10 kilograme peste un an. Il poti inlocui cu ingrediente cu mai putine calorii. Gandeste-te la felii de rosii, ardei, bucatele de branza de capra. 8. Construieste o felie mai buna de pizza. Alege o varietate de legume ca toppping pentru pizza in loc de carne si este posibil sa reduceti astfel 100 de calorii din masa dvs. Alte trucuri grozave pentru pizza: alegeti branzeturi usoare, cu continut redus de grasimi si alegeti blatul subtire, ca o crusta, facut doar cu o nota de ulei de masline. 9. Reduceti zaharul. Inlocuiti bauturile dulci cu apa sau cu infuzii de plante neindulcite. Pentru o apa aromata adaugati lamaie, menta sau capsuni congelate. 10. Foloseste o sticla inalta si subtire. Folositi un pahar inalt si subtire, in loc de unul scurt si larg pentru a reduce caloriile dulci lichide si pentru a slabi mai usor. Vei bea cu 25% -30% mai putin suc sau batura carbogazoasa. Cum poate asta sa functioneze? Dr. Brian Wansink spune ca indicii vizuali ne pot pacali sa consumam mai mult sau mai putin.

11. Alege ceaiul verde. Consumul de ceai verde poate fi, de asemenea, o strategie buna de slabit. Unele studii sugereaza ca poate reinnoi temporar motorul de ardere a caloriilor organismului, posibil prin actiunea fitochimicelor numite catechine. Cel putin, veti primi o bautura racoritoare, fara tone de calorii. 12. Yoga pentru relaxare. Femeile care fac yoga tind sa cantareasca mai putin decat altele, potrivit unui studiu aparut in Jurnalul Asociatiei Dietetice Americane. Care este conexiunea? Oamenii care fac yoga au raportat o abordare mai "atenta" a consumului. De exemplu, au tendinta de a observa portiile mari din restaurante, dar mananca suficient incat sa se simta pline. Cercetatorii considera ca constiinta de sine, calmul dezvoltate prin yoga ar putea ajuta oamenii sa reziste la supraalimentare. 13. Mananca acasa. Mancati preparate gatite acasa cel putin cinci zile pe saptamana. Gatitul poate fi mai usor decat crezi. Mancarurile rapide pot fi facute pentru mese rapide, cum ar fi carne de vita slaba pre-tocata pentru fajitas, salata spalata, legume pre-taiate, fasole din conserve, fasii de pui fierte sau somon delicios la gratar. 14. Prinde "pauza de mancare". Majoritatea oamenilor au o "pauza de mancare" naturala, cand lasa furculita pentru cateva minute. Urmareste acest moment si nu mai lua o muscatura. Dati de-o parte farfuria si bucurati-va de conversatie. Acesta este semnalul linistit ca esti plin, dar nu umplut.

15. Mesteca guma cu aroma puternica de menta. Mestecati guma fara zahar, cu o aroma puternica atunci cand riscati sa dati atacul prin gustari nesanatoase. Aroma gumei va acoperi aroma altor alimente, si va face ca acestea sa nu mai aiba gust bun. 16. Portii mai mici. Micsoreaza-ti vesela. Alegeti o farfurie mai mica si automat vei manca mai putin. Brian Wansink a constatat in test dupa test ca oamenii servesc mai mult si mananca mai multe cand au farfuria mai mare. Reduceti farfuria sau bolul pentru a reduce 100-200 de calorii pe zi - si 10-20 de kilograme intr-un an. In testele lui Wansink, nimeni nu s-a simtit infometat sau chiar a observat cand trucurile ochiului i-au ajutat sa elimine 200 de calorii din aportul zilnic. 17. Regula 80/20. Americanii mananca pana se simt plini, dar locuitorii din Okinawa mananca pana la 80%. Au chiar un nume pentru acest obicei natural de slabire: hara hachi bu. Putem adopta acest obicei sanatos eliminand cu 20% mai putine alimente, potrivit cercetatorului Brian Wansink.

18. Renuntati mai des la carne. A manca mai des mese vegetariene te ajuta sa slabesti. Vegetarienii tind sa cantareasca mai putin decat mancatorii de carne. Desi exista mai multe motive pentru aceasta, leguminoasele pot juca un rol important. Burgerii de fasole, supa de linte si alte alimente gustoase pe baza de leguminoase sunt pur si simplu ambalate cu fibre. 19. Ardeti 100 de calorii mai mult. Pierde 10 kilograme intr-un an fara a tine dieta prin arderea a 100 de calorii in plus in fiecare zi. Incercati una dintre aceste activitati: plimbare aproximativ 20 de minute, gradinarit timp de 20 de minute, curatenie in casa 30 minute, tuns gazonul - 20 de minute. 20. Sarbatoreste. Cand ai atins un mic obiectiv in planul de slabire, ofera-ti o mica recompensa. Cumpara-ti ceva nou, rasfata-te cu un masaj sau cu o felie mica de cheesecake.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

schimbari alimentare reducerea portiilor ceai verde yoga
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1551 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013197 (s)