News Flash:

Plante si alimente care scad nivelul colesterolului

13 Ianuarie 2014
2143 Vizualizari | 0 Comentarii
Cu un nivel ridicat al colesterolului „rau“ (LDL) se pot confrunta atat varstnicii, cat si tinerii. Greutatea corporala nu este un indice al colesterolului crescut. Cauzele nivelului ridicat de LDL sunt stresul, mostenirea genetica si alimentatia dezechilibrata.
Ace de pin si macese
Ai nevoie de 10 linguri de ace de pin, 5 linguri de maces, 1,5 l apa rece. Amesteca toate ingredientele, pune-le la foc intr-un vas emailat si lasa-le sa fiarba 10 minute. Dupa aceea, infasoara cratita cu o patura si lasa plantele la infuzat peste noapte. Dimineata, strecoara amestecul si bea-l pe tot pe parcursul zilei. Aceasta cura se tine 4 luni.
Propolis si paducel
Ai nevoie de tinctura de paducel si tinctura de propolis pe care le amesteci in proportie de 1:1. Compozitia se consuma in cantitati de 20-30 de picaturi, cu 30 de minute inainte de fiecare masa.
Amestec din plante
Ai nevoie de cate 100 de grame din: musetel, flori de siminoc, sunatoare, mesteacan. Se amesteca toate si se pastreaza intr-un borcan cu capac. Pune o lingura din acest amestec intr-o cana cu apa clocotita si lasa la infuzat 20 de minute. Bea preparatul seara, inainte de culcare, si dimineata, cu 20 de minute inainte de micul dejun.
Tratamentul dureaza pana se termina amestecul din borcan si se repeta o data la 5 ani. Acest remediu grabeste scaderea colesterolului din sange, imbunatateste vederea si accelereaza metabolismul.
Infuzie cu frunze de trifoi
Ai nevoie de 2 linguri de frunze de trifoi, 0,5 l de apa. Toarna apa clocotita peste planta, acopera cu un capac si lasa la infuzat o ora. De trei ori pe zi, inainte de fiecare masa, bea cate 2 linguri de ceai. Infuzia de trifoi se pastreaza maximum doua zile. Acest tratament se urmeaza 20 de zile.
Ce alimente contribuie la scaderea colesterolului
- Migdalele
- Sucul de portocale
- Sparanghelul
- Uleiul de masline
- Avocado
- Rosiile
- Fasolea
Alimente care cresc colesterolul
- Untul, margarina, untura, maioneza, galbenusurile
- Mezelurile, carnea rosie, carnea grasa, organele de animale
- Laptele si branza nedegresate, smantana, inghetata
- Prajiturile, dulciurile (sursa: clickpentrufemei.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1848 (s) | 23 queries | Mysql time :0.038279 (s)