News Flash:

Plante si alimente care iti feresc inima de boli

10 Februarie 2014
1364 Vizualizari | 0 Comentarii
Soia
Soia scade colesterolul, avand un continut sarac în grasimi saturate. Includeti-o în meniul zilnic, gatita sau sub forma de lapte sau iaurt!
 Spanacul
Contine luteina, acid folic, fibre si potasiu. Cu siguranta, inima ta va avea numai beneficii de pe urma lui. Fiecare masa care include legume precum spanacul, ardeiul sau broccoli scade riscul de boli cardiovasculare.

Vezi si: Americanii au creat prima inima artificialal care nu bate

Uleiul de masline
Grasimile monosaturate din uleiul de masline au afecte benefice asupra inimii. Cele mai bune sunt uleiurile virgine sau extravirgine, superioare calitativ – mai putin procesate. Poate fi folosit în loc de unt la gatit sau chiar la prepararea unor sendvisuri delicioase.
Migdalele, fisticul, alunele de padure, caju, nucile… toate varietatile sunt o sursa importanta de acizi grasi, similari celor din uleiul de masline, favorabili bunei functionari a aparatului cardiovascular.
 Ovazul
Ovazul este bogat în acizi grasi omega 3, potasiu si acid folic. Cu un continut crescut de fibre, micsoreaza nivelul colesterolului rau si mentine arterele sanatoase. Perfect pentru micul dejun!

Vezi si: Inima se poate recupera singura in urma unui infarct
 
 Merele
Cu un continut important de fibre, magneziu si vitaminele A, B si C, dar si puternice calitati antioxidante, merele consumate frecvent vor tine doctorul departe. Ecuisine.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

soia spanac
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1731 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020399 (s)