News Flash:

Pepenele rosu te ajuta sa scapi de 10 kilograme intr-o luna

30 Mai 2011
3358 Vizualizari | 0 Comentarii

Satisface pofta de dulce si in acelasi timp te ajuta sa slabesti. Dieta cu pepene rosu este benefica si persoanelor care sufera de afectiuni ale rinichilor, celor care retin apa in organism si promite o scadere in greutate de cel putin 10 kilograme, in doar o luna. Face parte din categoria dietelor care imbina atat slabirea cat si procesul de dezintoxicare a organismului. 

Pepenele rosu contine cel putin 90% apa si este recomandat in dieta deoarece este bogat in vitamine (A, C, B6), minerale (mai ales potasiu) si antioxidanti (precum licopenul). Acest fruct trebuie consumat individual, ca atare, sau sub forma de suc si poate inlocui masa de dimineata si gustarile. Iata in ce consta dieta de pepene, potrivit iDieta:

- In fiecare zi, va trebui sa iti inlocuiesti micul dejun cu una-doua felii de pepene rosu.

- Este permisa numai o ceasca de cafea sau de ceai, indulcita cu miere (zaharul este exclus).

- Cele doua gustari, de la orele 11 si 16 vor fi alcatuite din pepene; de asemenea, vei manca pepene ori de cate ori iti este foamea sau pofta de dulce.

- Pentru pranz si cina ai la dispozitie aceste meniuri:

Ziua 1
Pranz: 2 felii de paine prajita, 50 gr de curcan afumat, 25o gra de salata de rosii
Cina: 1 felie de paine integrala prajita, 100 gr de orez integral fiert, 100 gr de carne de vita la gratar

Ziua 2
Pranz: 100 gr de branza dietetica, 2 felii de paine prajita, 250 gr de salata de rosii
Cina: 150 gr de peste la aburi, 100 gr de salata de orice fel. Foloseste zeama de lamaie pentru a da gust salatei!

Ziua 3
Pranz: 100 gr de pui la gratar sau cuptor, 150 gr de spagetti cu sos de rosii dietetic si 50 gr de masline negre;
Cina: 250 gr de salata de fructe, (poti folosi pepene, piersici, mere, caise si ananas);

Ziua 4
Pranz: supa de legume, 150 gr de pui la cuptor si 100 gr de salata de legume;
Cina: 150 gr de cartof la cuptor, fara unt, cu putina branza dietetica si patrunjel;

Ziua 5
Pranz: 100 gr de branza dietetica, o felie de paine prajita, 200 gr de salata de rosii si castraveti;
Cina: 100 gr de iaurt dietetic, 30 gr de cereale si 150 gr de salata de fructe;

Ziua 6
Pranz: doua felii de paine prajita, 100 gr de pui la gratar, 150 fr de fasole verde;
Cina: un ou fiert tare, 50 gr de branza dietetica, 100 gr de masline;

Ziua 7
Pranz: 150 gr de pui la cuptor, 100 gr de salata de legume;
Cina: 50 gr de branza dietetica, o felie de paine prajita, 150 gr de salata de varza.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1468 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014300 (s)