News Flash:

Patrunjelul, mierea de albine si sfecla rosie intaresc imunitatea. Afla mai multe detalii

10 Februarie 2014
4075 Vizualizari | 0 Comentarii
Iata cateva retete pentru o imunitate mai puternica a organismului
Miere cu lămaie
Mierea conţine o mulţime de elemente esenţiale organismului pentru a se proteja de microbi, vitamine şi minerale cu proprietăţi antiseptice. De cealaltă parte, lămaia este bogată în vitamina C.
 
Ingrediente: 2 lămai; 4 linguri cu miere
 
Curăţă lămaia de coajă, îndepărtează pieliţa albă, tai-o în bucăţi şi amestecă pulpa obţinută cu mierea. Pune totul într-un borcan cu capac şi păstrează-l la frigider. Ia cate o linguriţă în fiecare dimineaţă, înainte de micul dejun. Cura durează zece zile.
Pudră din seminţe de in
Sunt foarte bogate în omega 3 şi minerale precum potasiu şi calciu. In plus, seminţele de in sunt foarte bune pentru tratarea constipaţiei.
 
Ingrediente: 3 linguri cu seminţe de in; 2 linguri cu seminţe de dovleac
 
Macină seminţele mărunt. Pune cate o lingură din pudra obţinută peste salate, alături de un dressing din ulei de măsline şi zeamă de lămaie.
 
Suc de pătrunjel
Ca orice legumă cu frunze de culoare verde-închis, pătrunjelul conţine cantităţi importante de fier, necesar pentru producerea globulelor roşii şi prevenirea anemiei.
Ingrediente: 1 legătură de pătrunjel
 
Spală frunzele şi pasează-le în blender împreună cu o cană cu apă. Bea în fiecare zi, timp de o săptămană, cate o cană cu suc proaspăt de pătrunjel.
 
Pastă de usturoi cu roşii
Cunoscut pentru proprietăţile sale antimicrobiene, usturoiul este unul dintre cei mai puternici prieteni ai imunităţii. Iar roşiile sunt bogate în licopen, un foarte bun stimulator al imunităţii.
 
Ingrediente: 4 căţei de usturoi; 2 roşii coapte; 2 frunze de busuioc
 
Indepărtează coaja roşiilor şi dă-le pe răzătoare, apoi amestecă-le cu usturoiul pisat şi frunzele de busuioc tocate. Pasta obţinută poate fi consumată cu paine prăjită.
Suc de sfeclă-roşie
Sfecla-roşie tratează bolile gastrointestinale, restabileşte tranzitul intestinal normal şi elimină toxinele din organism.
 
Ingrediente: 1 sfeclă-roşie; 2 morcovi; 1 măr
 
Curăţă sfecla, tai-o în cuburi şi pune-o în storcătorul de fructe împreună cu morcovul şi mărul. Este un preparat excepţional, care poate fi consumat mai ales la micul dejun. Ecuisine.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sfecla rosie patrunjel imunitate
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2079 (s) | 23 queries | Mysql time :0.054468 (s)