News Flash:

Patru legume ideale pentru slabire

18 Februarie 2014
2425 Vizualizari | 0 Comentarii
Broccoli
Contine 40% proteine si 60% carbohidrati, plus doze generoase de vitamine, minerale si apa. Carbohidratii complecsi din broccoli te fac sa te simti satul pentru o lunga perioada de timp. Din moment ce energia este eliberata lent, corpul tau stocheaza energie suficienta. Alte substante nutritive importante din broccoli care sunt importante pentru dieta ta includ seleniul, fosforul, magneziul, fierul, calciul, acidul pantotenic si tiamina.

Vezi si: Combinatii alimentare cu broccoli care te protejeaza de cancer

Legume cu continut ridicat de apa
Continutul de apa din legume este important pentru a-ti mentine un corp hidratat. In acest fel corpul tau nu doar ca se mentine intr-o stare optima, dar poate arde mai repede si grasimile. Unele dintre aceste legume minune includ vinetele, dovleacul galben de vara, dovleceii, ceapa, castravetii si rosiile.
Usturoiul si ceapa
Familia cepei, care include prazul, arpagicul si chives-ul au un continut bogat de sulfuri de alil. Acestea nu doar faciliteza pierderea in greutate, dar joaca un rol esential in scaderea tensiunii arteriale. Tipurile de cancer de stomac sau al tractului digestiv sunt, de asemenea, prevenite intr-o masura considerabila cu aceste legume.

Vezi si: Broccoli previne cancerul de prostata
 
Alte legume pentru dieta care sustin pierderea in greutate sunt: varza de Bruxelles, varza, lintea, prazul, salata verde, cartofii (doar cei fierti sau copti) si ardeiul gras rosu. A include toate aceste legume in alimentatia zilnica inseamna un ajutor in orice dieta. Eficienta acestor legume pentru dieta se face cu adevarat simtita daca sunt conumate in fiecare zi, cel putin doua-trei dintre ele, iar cantitatea totala de legume trebuie sa treaca de 600 de grame pe zi.

Vezi si: Cat de benefic este consumul de broccoli pentru organism
Spanacul si alte verdeturi 
Contin doze mari de vitamina A, E, C si K si alti nutrienti, cum ar fi mangan, cupru, potasiu, fosfor, fier, calciu, acid folic si riboflavina. Capacitatea lor de a retine apa si continutul ridicat de fibre face ca aceste legume cu frunze verzi sa fie un depozit imens de lucruri bune. Este important sa incluzi cel putin doua cani de legume verzi si spanac in dieta ta (circa 200 de grame) pentru a avea un program eficient de pierdere in greutate. 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

broccoli spanac slabire
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1983 (s) | 34 queries | Mysql time :0.056604 (s)