News Flash:

Patru exercitii care te scapa de kilograme dupa Sarbatori

7 Ianuarie 2013
1528 Vizualizari | 0 Comentarii
Din poziţia culcat pe spate, picioarele îndoite şi mâinile pe lângă trunchi ridică fundul. Presează podeaua cu mâinile pentru a ridica trunchiul. Doar picioarele, capul şi umerii trebuie să rămână pe sol.

Intinde-te cu spatele pe podea şi cu mainile deasupra capului. Ridică încet trunchiul şi picioarele şi apoi revino în poziţia iniţială. Repetă de 20 de ori.

Din poziţia culcat pe partea stangă întinde mainile deasupra capului, astfel ca întregul corp să fie în linie dreaptă. Odihneşte-ţi capul pe mana stangă, ridică picioarele în aer, urmate de maini şi trunchi cat de sus poţi. Menţine poziţia cateva secunde, după care efectuează mişcarea şi pe cealaltă parte a corpului.

Sprijin pe maini, cu faţa către podea menţine corpul perfect drept, paralel cu solul. Ridică şi întinde piciorul stang, apoi mana dreaptă astfel încat să o menţii paralelă cu solul. Aplică aceeaşi mişcare pentru piciorul drept şi mana stangă. Efectuează cate 10 serii pentru fiecare exerciţiu.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

picioarele ndoite
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2001 (s) | 23 queries | Mysql time :0.060154 (s)