News Flash:

Patru alimente care nu trebuie sa lipseasca de la MICUL DEJUN

13 Februarie 2014
3505 Vizualizari | 0 Comentarii
Ce alimente trebuie sa contina un mic dejun sanatos

Lactate

Alege lapte sau branza cu un continut scazut de grasimi si iaurturi. Ele asigura necesarul zilnic de calciu si sunt foarte gustoase. O bautura delicioasa si sanatoasa poti obtine amestecand in blender un pahar cu lapte sau un iaurt slab in grasimi si fructe proaspete.

Vezi si: Consumati lactate! Va protejeaza de sindromul metabolic

Oua

Ouale reprezinta o sursa excelenta de proteine, dar sunt si periculoase pentru colesterol. Ca sa fii sigura ca nu o sa ai probleme, alege albusul, pe care il poti consuma la discretie in omlete.

Vezi si: DA BURTA JOS cu ajutorul lactatelor!

Cereale

Sarace in calorii, zahar, grasimi si cu un continut foarte mare de fibre, cerealele integrale constituie un mic dejun savuros si sanatos, mai ales daca adaugi in ele fructe proaspete. Cea mai buna paine? Cea din grau integral. Renunta la delicioasele croissante care iti fac cu ochiul; sunt pline de grasimi si zahar, adica exact ceea ce nu ai nevoie pentru un start in forta al zilei.

Vezi si: 
Inca o dovada ca micul dejun e esential pentru sanatate

Fructe

Proaspete sau sub forma de suc, fructele sunt o alegere perfecta pentru micul dejun datorita continutului foarte mare de vitamina C si de fibre. Si fructele uscate sunt foarte bune in combinatie cu cerealele, in special pentru femeile care au nevoie de o cantitate mai mare de fier.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cereale lactate fructe
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1969 (s) | 34 queries | Mysql time :0.075224 (s)