News Flash:

Oxaliplatina afecteaza nervii

30 Septembrie 2011
3150 Vizualizari | 0 Comentarii

Un medicament utilizat impotriva cancerului colorectal ar putea cauza leziuni la nivelul nervilor, suspecteaza oamenii de stiinta. Oxaliplatina, un produs farmaceutic care a revolutionat tratamentul acestui tip de cancer, ar purtea cauza leziuni permanente sau temporare la nivelul nervilor, ca efect al chimioterapiei.

Acest efect secundar nu poate depasi insa efectele benefice pe care le are terapia cu acest medicament in ceea ce priveste supravietuirea pacientilor diagnosticati cu cancer colorectal, atrag atentia cercetatorii, in numarul din septembrie al revistei Neurology. Medicamentul asigura supravietuirea pacientilor cu aproape cativa ani de la confirmarea diagnosticului, ceea ce il face foarte util in terapie.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

oxaliplatina
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1625 (s) | 23 queries | Mysql time :0.017842 (s)