News Flash:

Omleta in stil tailandez, o idee sanatoasa pentru un pranz satios

14 Martie 2016
3584 Vizualizari | 0 Comentarii
Ouale si, in special, galbenusul de ou, sunt una dintre putinele surse alimentare care prezinta cantitati semnificative de vitamina D, alaturi de pestele gras, ficatul si carnea. 
In prezent, este recunoscut faptul ca vitamina D nu este importanta numai pentru sanatatea oaselor, dar are alte roluri-cheie in modularea functiei imunitare si recuperarea neuromusculara, dar si in procesul inflamatiei. Omleta in stil tailandez este o idee sanatoasa pentru un pranz satios, iar pentru preparare nu aveti nevoie decat de:
- 2 oua;
- o jumatate de lingurita de sos de peste;
- 2 legaturi de ceapa verde;
Mod de preparare:
1. Taie ceapa fin si amestec-o intr-un castronel cu ouale batute si uleiul de peste.
2. Incinge uleiul intr-o tigaie pana incepe sa iasa fum din el, apoi toarna ouale in tigaie si lasa-le pe o parte pana se rumenesc, circa 2 minute. Intoarce omleta si rumeneste-o si pe partea cealalta. Poti adauga la aceasta omleta si bucatele de pui sau de porc rumenite la tigaie inainte.

ouale galbenusul vitamina d
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1683 (s) | 23 queries | Mysql time :0.028244 (s)