News Flash:

Obiceiuri zilnice care-ti cresc nivelul de stres

9 Ianuarie 2014
1182 Vizualizari | 0 Comentarii
Esti prima care ajunge la serviciu si ultima care stinge lumina. In plus de asta, te straduiesti sa faci fata cat mai bine indatoririilor de iubita, sotie sau fiica. 
Ti-ai dori ca viata ta sa fie altfel, mult mai linistita si cu mult mai putin stresanta.
Desi nu o faci intentionat, de multe ori chiar tu esti cea care pune presiune pe propria-ti persoana si iti ridici singura nivelul de stres. 
Iata 6 obiceiuri zilnice de care nu esti constienta si care te transforma intr-o persoana stresata.
1. Asculti playlistul gresit
Daca esti dependenta de muzica si nu te desparti de ea nici o secunda, verifica-ti cu atentie lista de melodii din player. Desi foarte multe studii au demonstrat efectele benefice pe care sunetele le au asupra psihicului si starii de bine, nu toate acestea sunt eliberatoare de stres.
Nu asculta o formatie sau un solist doar pentru ca e la moda si toate prietenele tale o face. Gaseste-ti melodii care te relaxeaza, fie ca asculti Metallica, Cranberries sau Chopin si bucura-te de o viata fara stres.
2. Stai incrancenata
Daca iti petreci toata ziua incrancenata, plina de griji si ganduri despre problemele pe care le ai de rezolvat, poate ar trebui sa iti reconsideri prioritatile in viata. Pune-te pe tine si sanatatea ta pe primul plan si apeleaza la cel mai la indemana antidepresiv natural: rasul.
Terapia prin ras nu numai ca te scapa de stres, dar stimuleaza si circulatia sangelui, relaxeaza muschii si te ajuta sa iti intaresti sistemul imunitar prin cresterea nivelului de anticorpi din organism.
3. Nu ai parte de suficienta actiune in dormitor
Da, ai citit bine! Viata sexuala e in directa legatura cu nivelul de stres. Nu o spunem noi, este concluzia la care au ajuns oamenii de stiinta. Pe langa faptul ca te ajuta sa arati bine si te scapa de durerile de cap, sexul e cel mai placut obicei pe care il poti practica pentru a scapa de stres.
4. Lasi mereu pe maine ceea ce poti face azi
Daca in cazul tau vechea zicala "Nu lasa pe maine ce poti face azi" se aplica perfect, atunci este cazul sa iti schimbi putin stilul de viata. Fie ca este vorba de vasele din chiuveta, cosul de rufe, haosul din dormitor sau cel de pe birou, faptul ca amani mereu sarcinile pe care le ai de facut in privinta curateniei reprezinta un motiv in plus de stres.
5. Faci prea putina miscare
Degeaba ai abonament la sala de fitness daca nu il si folosesti. Un studiu recent a scos la iveala faptul ca persoanele care fac miscare se descurca mult mai bine in fata unor factori de stres, cum sunt examenele la facultate sau testul la un interviu de angajare, decat cele sedentare. Pe langa faptul ca te scapa de stres, exercitiile regulate te ajuta si sa arati bine.
6. Incerci sa iti infrunti problemele care iti cauzeaza stresul
Nu iti place sa pierzi timp la nesfarsitele cozi de la hypermarket din weekend? Atunci mai bine evita sa iti mai faci cumparaturile in aceasta perioada si alege o alta zi cand nu sunt atat de multi cumparatori.
Ai o colega care pur si simplu te streseaza numai cand o vezi? Nu te mai simti vinovata ca faci tot posibilul sa o eviti. Daca persoana ei este un motiv pentru care iti creste tensiunea atunci asta e viata, evit-o si mergi mai departe!
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

obiceiuri zilnice persoana stresata
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1431 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021898 (s)