News Flash:

Obiceiuri pe care sa le adopti pentru o viata mai sanatoasa si mai fericita

19 Iunie 2019
333 Vizualizari | 0 Comentarii

In agitatia fiecarei zile uitam adesea sa fim recunoscatori pentru tot ce avem si sa ne gandim si la fericirea si implinirea noastra interioara, asa ca ti-am pregatit o lista cu 5 obiceiuri pe care ar trebui sa le practici si tu. Problemele cotidiene ne acapereaza zilele si adesea suntem nervosi, irascibili in orice moment si uitam sa ne bucuram de fiecare moment, acest lucru afectandu-ne si sanatatea, chiar daca rareori ne dam seama de acest lucru. Este momentul sa faci mici schimbari in viata ta daca vrei sa fii mai sanatoasa si mai fericita si noi iti propunem 5 lucruri pe care le poti incerca.

1. Tine un jurnal. Acest lucru te va ajuta mai mult decat iti imaginezi. Incearca sa iti notezi in fiecare dimineata lucrurile pentru care esti recunoscatoare, precum si ce asteptari ai de la ziua respectiva. In felul acesta iti incepi programul intr-o nota pozitiva si, totodata, poti nota si cele mai importante lucruri pe care le ai de facut, fiindu-ti mult mai usor sa ai o evidenta. La finalul zilei verifica cate lucruri ai reusit sa faci si incearca sa iti exprimi recunostinta in scris pentru tot ceea ce ai obtinut. Desi pare un lucru mic, in timp vei vedea ca starea ta de spirit se va imbunatati.

2. Mananca linistita micul dejun. Ce-ar fi daca nu ai mai astepta pana la weekend sa te bucuri de micul dejun asa cum se cuvine. Pregateste-ti un bol cu cereale si fructe si savureaza in liniste aceste momente. Incearca sa nu faci si alte activitati in acest timp, adica nu-ti verifica e-mailul, conturile de social media si asa mai departe. Faptul ca iti rezervi 15 minute in fiecare dimineata te va ajuta sa fii mai relaxata si mai calma intreaga zi.

3. Priveste lucrurile dintr-un alt unghi. Ia fiecare problema ca pe o provocare si nu ca pe o pedeapsa. Bucura-te pur si simplu ca te poti trezi dimineata si ca mergi la locul de munca unde vei avea sansa sa faci ceea ce iti place. In plus, incearca sa privesti totul ca pe o experienta prin care poti invata mai multe si despre cei din jur.

4. Mergi la timp la medic. Da, poate parea un lucru de la sine inteles, insa de cat timp nu ai mai facut un control ca la carte, exact atunci cand a trebuit? Aminteste-ti ca sanatatea ta, atat fizica, cat si psihica, este cea mai importanta, deoarece fara aceasta nu poti face nimic din ceea ce iti propui, asadar asigura-te ca iti stabilesti cu adevarat prioritatile asa cum trebuie.

5. Mediteaza. Ofera-ti timp sa stai in liniste absoluta si sa te gandesti la corpul tau. Incearca sa fii recunoscatoare pentru faptul ca reusesti sa faci atat de multe lucruri si gandeste-te cat de puternica esti pentru ca ai reusit sa treci peste o multime de momente dificile din viata ta. Poti medita atat dimineata, cat si seara, si chiar si cinci minute iti vor aduce schimbari in atitudine. sursa: elle.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimentatie sanatoasa alimente sanatoase
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1662 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020209 (s)