News Flash:

Obiceiuri din timpul serii care te pot ingrasa

18 Ianuarie 2017
1537 Vizualizari | 0 Comentarii
Cateva schimbari mici in stilul de viata iti pot modifica semnificativ sansele de reusita cand incerci sa slabesti. Fie ca este vorba de ora la care iei cina, dormitul insuficient sau consumul anumitor alimente, alegerile corecte pot face diferenta.
Pentru a da jos cateva kilograme nu trebuie sa recurgem mereu la diete drastice sau la antrenamente istovitoare. In primul rand ar trebui sa revizuim obiceiurile pe care le-am adoptat si care ar putea fi adevaratul motiv al kilogramelor in plus. Brightside.me a realizat lista celor mai rele obieciuri care, realizate in timpul serii, ne pot ingrasa:
Nu dormi suficient
Insuficienta somnului iti poate afecta metabolismul, facandu-l mai lent. Totodata, creste nivelul de cortizon, creeaza senzatia de foame si te face sa te simti mult mai obosit. 
Mananci prea mult la cina
Digestia incetineste pe timpul noptii, iar daca mananci prea mult la cina, ai toate sansele sa iei in greutate, acest obicei fiind si foarte nesanatos. Mare grija, daca in timpul cinei te uiti la televizor, vei fi tentat sa mananci mai mult. 
Mergi la culcare imediat dupa cina 
Daca ai obiceiul de a te duce la culcare imediat dupa cina, exista posibilitatea sa ai probleme digestive si sa acumulezi celule adipoase. Ultima masa se serveste cu cel putin doua ore inainte de culcare. 
Consumi la cina alimente prajite 
Alimentele prajite sunt pline de calorii, iar organismul nu va avea timp sa le arda. Consecintele se vor vedea in lipsa somnului si kilogramele in plus. Incearca sa consumi mai multe alimente preparate la cuptor, fierte sau pe gratar. 
Alegi cerealele sau alti carbohidrati in timpul cinei 
Carbohidratii ofera un plus de energie care nu te va lasa sa dormi pe timpul noptii. Pentru cina este recomandat sa alegi proteine si salate. 
Mananci desert la cina 
Zaharul alb si faina se transforma in celule adipoase. Caloriile nu pot fi arse pe timp de noapte, asa ca se vor depune pe copse si abdomen. 
Gustarile de dupa cina 
Gustarile de dupa cina iti vor oferi un plus de energie si te vor tine treaz pe timpul noptii. Evita painea, prajiturile sau orice alte dulciuri dupa cina. Pentru o gustare tarzie, alege ceva usor si sanatos, cu mai putin de 200 de calorii. 
Sari peste cina 
Pe langa faptul ca acest obicei nu te va ajuta sa pierzi din kilogramele in plus, va incetini si metabolismul. Ca rezultat, vei avea tendinta sa mananci mai mult la urmatoarea masa, vei pierde tesut muscular si vei capata o stare de anxietate. 
Consumul de alcool sau cofeina 
Pe langa faptul ca iti afecteaza somnul in mod negativ, aceste doua bauturi contin si calorii. Este recomandat sa alegi piureuri naturale sau lapte fierbinte, terminandu-ti ziua cu un pahar de apa pura. 
Utilizezi telefonul mobil sau calculatorul inainte de culcare 
Lumina albastra emisa de aceste gadget-uri afecteaza sanatatea si somnul. Ar trebui sa renunti la aceste dispozitive cu cel putin o ora inainte de culcare, sa citesti sau sa asculti muzica relaxanta.
Mergi la culcare tarziu 
Pe langa faptul ca mersul la culcare dupa miezul noptii te face sa acumulezi mai usor grasime, a doua zi vei dori sa mananci mult mai mult decat de obicei.
sursa: adevarul.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1738 (s) | 34 queries | Mysql time :0.032830 (s)