News Flash:

O tehnica eficienta de slabit, fara dieta

29 Ianuarie 2013
1280 Vizualizari | 0 Comentarii

Prin stimularea frecventă a bătăilor inimii, antrenamentul cardio protejează inima de afecțiunile cardiovasculare. De asemenea, persoanele care fac exerciții cardio (aerobice) cresc capacitatea plămânilor, reduc nivelul ne stres din organism și au un somn mai liniștit, față de cei care nu fac mișcare în mod constant.

Pentru a nu-ți suprasolicita organismul, în timpul exercițiilor cardio este necesar să și poți vorbi. În cazul în care nu poți face acest lucru într-un mod confortabil înseamnă că ritmul cardiac este prea mare, ceea ce înseamnă că trebuie să reduci din intensitatea activității fizice. Combină exercițiile cardio cu cele care cresc rezistența organismului la efort

Cu ajutorul exercițiilor cardio poți arde multe calorii într-un timp relativ scurt. Dintre toate formele de mișcare, aerobicul este cea mai bună formă care te ajută să slăbești și să îți modelezi corpul așa cum îți dorești.

De asemenea, și alte exerciții de tip cardio au beneficii pentru siluetă. Printre acestea se numără înotul, ciclismul, alergarea și aerobicul.

În plus, dacă optezi pentru cel puțin două forme de exerciții cardio ai toate șansele să arzi colăceii de grăsime mai repede și să îți tonifiezi musculatura într-un timp relativ scurt.

Dintre toate tipurile de exerciții cardio, înotul și alergarea au cele mai multe beneficii asupra siluetei, întrucât ambele pun în mișcare întreaga musculatură a corpului. Totuși, specialiștii recomandă persoanelor care vor să slăbească exercițiile fizice de tip cardio în combinație cu cele care cresc rezistența la efort a organismului.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1632 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013716 (s)