News Flash:

Nutritionistul de serviciu: Vrei sa devii vegetarian? Iata cateva sfaturi

22 Ianuarie 2014
1184 Vizualizari | 0 Comentarii
Trecerea de la un regim alimentar obişnuit în cadrul căruia are loc consumul tuturor tipurilor de alimente, inclusiv produse din carne, poate fi un pas greu, mai ales dacă nu ştii de eventualele greutăţi pe care le poţi întampina.
In urma cu cateva decenii opţiunea de a fi vegetarian era întalnită în randul unei număr foarte redus de persoane, însă începand cu sfarşitul anilor 60 acest tip de alimentaţie a început să se dezvolte cu precădere în statele occidentale.

Vezi si: CAUZA SURPRINZATOARE a celor mai multe decese din lume. Majoritatea oamenilor fac asta in fiecare zi 
 
In prezent, persoanele care au renunţat total la produsele din carne este mult mai mare, iar impactul acestui trend tinde să prindă.
Cu toate acestea, înainte de alege să fii vegetarian trebuie să ştii o serie de dificultăţi pe care le poţi întalni în momentul consumului exclusiv al legumelor şi fructelor.
1.Este necesar să iei suplimente de vitamina B12
Vitamina B12 poate fi întalnită numai în produsele de carne. Această vitamină ajută la menţinerea în stare bună a celulelor, iar deficienţa poate duce la oboseală, lipsa poftei de mancare, constipare şi chiar depresie.

Vezi si: Anorexia apare la varste tot mai mici 
 
2.Deficienţă de fier
O mare parte din fier vine tot din produsele de carne. Pentru a preveni această problemă trebuie consumată o cantitate mai mare de seminţe de floarea soarelui sau alimente bogate în vitamina C cum ar fi citricele şi broccoli.
3.Trebuie să găseşti noi metode de a găsi proteinele necesare organismului
In cadrul fiecărei mese nu trebuie să lipsească proteinele, potrivit nutriţionistei Valerie Rosser, citată de „Huffington Post”. Legumele recomandate pentru nivelul mare de proteine sunt năutul, fasolea sau quinoa susţine Rosser.
4.Produsele din carne nu trebuie să fie înlocuite cu produsele de tip „fast food”
Trebuie evitat consumul de produselor bogate în grăsimi, întalnite cele mai multe ori peste tot în jurul nostru. Astfel, cartofii prăjiţi, excesul de paine sau paste trebuie exclus.

Vezi si: Abecedarul de nutritie 
 
5.Orientare spre produsele din soia
Soia este un aliment de multe ori criticat, însă consumul acestui produs este mult mai indicat decat cel al produselor din carne, potrivit părerilor vegetarienilor.
6.Citeşte mereu eticheta produselor alimentare
Odată ce ai intrat în „jocul” acesta al consumului exclusiv de produse vegetale trebuie să fii atent la toate specifiicaţiile de pe etichetele produselor pe car ele cumperi
7.Orientează-te asupra dietelor care nu sunt scumpe
Suma alocată dietelor tale nu trebuie să fie neapărat una ridicată. Poţi face de aşa natură încat să consumi alimente de sezon, ieftine la preţ, în acelaşi timp evitand o parte din produse exotice care îţi sunt prezentate de alţi vegetarieni. Adevarul.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

regim alimentar constipare depresie vegetarian
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1823 (s) | 23 queries | Mysql time :0.054303 (s)