News Flash:

Nutritionist: Ce trebuie sa mancam la birou ca sa ne mentinem sanatatea

27 Martie 2016
819 Vizualizari | 0 Comentarii
Fructele, nucile, iaurtul si un program riguros ne pot ajuta sa ne mentinem in forma. Experta in fitness Cori Gramescu crede ca putem tine kilogramele in frau daca la birou optam pentru gustari usoare, sarace in calorii.
Hrana sanatoasa nu trebuie sa lipseasca din meniul nostru zilnic. „Cand ne gandim la o alimentatie sanatoasa, pierdem din vedere faptul ca gustarile la birou fac, adesea, diferenta dintre reusita unui meniu sanatos si echilibrat si unul care ne provoaca stari de foame, disconfort digestiv si chiar acumulare de kilograme nedorite! intre mesele principale este important sa avem grija de ceea ce mancam si sa optam pentru gustari deopotriva sanatoase si gustoase!

Iata un suc perfect de curatarea a organismului si slabire! 
La birou suntem atat de prinsi in activitatile noastre zilnice, incat uitam sa ne hidratam sau sa ne asiguram nutrientii esentiali pentru sanatate. Descoperim brusc o stare de tensiune, uneori de balonare si cel mai adesea de foame, care ne destabilizeaza, de cele mai multe ori, planurile de a avea o dieta sanatoasa. De aceea, e important sa optam pentru gustari usoare, hranitoare, pe care sa le consumam la 2-3 ore de la mesele principale si care sa ne ajute sa ne tinem poftele sub control, concomitent cu asigurarea unui profil nutritional sanatos si echilibrat”, scrie antrenoarea de fitness Cori Gramescu pe pagina sa de socializare. 

Iata un regim de slabire cat se poate de ieftin si la indemana oricui!
 
Cerealele integrale, fructele, nucile si iaurtul reprezinta pentru organismul nostru o sursa de energie, dar si de vitamine. „Consumate separat sau in diferite combinatii ne ajuta, cu calorii putine, sa ne incarcam corpul de energie, sa tinem foamea sub control si sa ne satisfacem pofta de ceva bun", precizeaza Cori Gramescu, potrivit gandul.info.
in prima parte a zilei e bine sa optam pentru fructe, cereale integrale si iaurt. „Ne ajuta sa ne echilibram organismul dupa micul dejun si sa eliminam starea de somnolenta care se instaleaza de obicei cu 1-2 ore inainte de masa de pranz. Gustarea de dupa amiaza ar trebui sa contina nuci si iaurt si, in cazul in care lucram pana seara tarziu sau mergem la sport in partea a doua a zilei, putem consuma si cantitati mici de cereale integrale”, mai spune experta in nutritie si fitness.

fructele nucile iaurtul cori gramescu kilogramele gustari calorii
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1597 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020303 (s)