News Flash:

Nu renuntati la plimbare! N-aveti idee cat de bine va face!

28 Februarie 2013
1188 Vizualizari | 0 Comentarii
Credeai ca eficienta exercitiilor depinde de duritatea lor? Nu doar antrenamentele intense, dar si exercitiile moderate ca mersul pe jos au importante beneficii asupra sanatatii.
Iata cum iti imbunatateste starea de sanatate o plimbare pe jos:
Reduce semnificativ riscul atacului cerebral: un studiu care a urmarit mai mult de 30.000 de persoane cu vârste cuprinse intre 29 si 69 de ani, timp de un deceniu a scos in evidenta faptul ca femeile care merg pe jos cel putin 35 de minute pe zi au un risc scazut al atacului cerebral, in comparatie cu cele care nu fac plimbari.
Previne diabetul: 30 de minute pe zi de mers pe jos ajuta muschii sa devina mai sensibili la insulina si echilibreaza nivelul glicemiei.
Te ajuta sa slabesti: intr-o ora de mers pe jos arzi intre 200 si 600 de calorii, in functie de ritm.
Intareste sistemul imunitar: plimbarile regulate reduc riscul de artrita si de cancer cu aproape 50%.
Mentine mintea agera: activitatile fizice hranesc creierul si stimuleaza productia de neuroni. Cercetarile au demonstrat ca in cazul persoanelor trecute de 50 de ani, mersul pe jos previne probelemele de memorie.
Scade colesterolul: mersul e o activitate aerobica de intensitate moderata ce poate creste nivelul colesterolului bun si sa-l micsoreze colesterolul rau. Zilnic, se recomanda cel putin 30 de minute de mers alert. (sursa: doctorulzilei.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

eficienta exercitiilor antrenamentele intense exercitiile moderate
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1488 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012710 (s)