News Flash:

Nu poti dormi? Iata cum sa reusesti!

7 Februarie 2014
1584 Vizualizari | 0 Comentarii
Ca sa ti se faca somn si sa poti adormi la o ora decenta - cat sa te poti odihni destul - trebuie sa ai grija la ceea ce faci inainte. Asadar, nu manca mult, nu face exercitii fizice inainte de culcare, nu bea cafea sau alcool si nu la laptopul, tableta sau smartphone-ul cu tine in pat pentru ca ai tendinta sa ramai pe Internet in loc sa dormi.
Nu reusesti sa iti linistesti gandurile
Cine nu a avut nopti in care pur si simplu gandurile si grijile au luat-o razna? Unii psihologi recomanda un exercitiu usor, dar care functioneaza.  Scrie-ti ofurile pe o foaie de hartie, apoi mototoleste-o si arunc-o la gunoi - este foarte important sa faci toti cei trei pasi, ca mintea ta sa nu se mai gandeasca la acele probleme, macar cat vrei sa dormi. Ca alternativa, poti face ceva relaxant inainte de culcare, cum ar fi o baie calda sau sa meditezi timp de cateva minute. 
Nu te simti odihnita de dimineata
Desi te-ai culcat la o ora decenta, tot abia reusesti sa te pui pe picioare dimineata. Foarte multe persoane au aceasta problema pentru ca pur si simplu nu dorm bine. Perna sau salteaua influenteaza foarte mult somnul, asa ca alege-le pe cele mai confortabile si sanatoase pentru organism.
Nu mai adormi la loc daca te trezesti noaptea
Chiar daca reusesti sa adormi de cum pui capul pe perna, daca ai ghinionul sa te trezesti noaptea din somn, nu mai adormi la loc. In cazul acesta, de vina ar fi stresul, alcoolul baut inainte de culcare sau daca este prea rece ori prea cald in camera in care dormi. (sursa: unica.ro)
Citeste si: 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

somn exercitii fizice culcare cafea alcool
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1732 (s) | 23 queries | Mysql time :0.036032 (s)