News Flash:

Nu face aceste greseli cand tii o dieta!

22 Ianuarie 2014
2075 Vizualizari | 0 Comentarii
Daca esti una din acele persoane care tin diete fara rezultate, poate ca ar trebui sa iti pui cateva intrebari despre ce greseli comiti in timpul regimurilor de slabit. Iata mai jos care sunt aceste greseli si ce trebuie sa faci ca sa le eviti:
1. Renunti complet la dulciuri si alte capricii
Potrivit specialistilor, persoanele care sunt la dieta renunta de cele mai multe ori la consumul de dulciuri si alimente de tip junk food. Cu toate acestea, nu este necesar sa renunti la lucrurile care iti plac, nici macar la dulciuri, inghetata sau paste cu sos bolognese. Ceea ce conteaza cu adevarat este sa iti schimbi modul de viata intr-un unul mai sanatos si sa devii o persoana mai activa.
2. Scoti painea din alimentatia zilnica
Prima tentatie care iti vine atunci cand te hotarasti sa slabesti este sa nu mai mananci paine, insa acest obicei nu are prea mult sens. Painea are un aport caloric pentru ca este facuta din cereale, dar ceea ce ingrasa cu adevarat este consumul exagerat. Daca avem grija la alimentele pe care le consumam impreuna cu painea, poti sa o mananci fara nicio grija.
3. Crezi ca produsele integrale nu te ajuta sa slabesti
In general, atunci cand vrem sa pierdem cateva kilograme, suntem tentati sa credem ca vom reusi daca inlocuim painea alba cu cea integrala si alte alimente de acest tip, fiindca sunt bogate in fibre si ne dau senzatia de satietate in comparatie cu alte alimente. Specialistii sustin ca daca vrem sa slabim, intotdeauna este mai bine sa mancam paine neagra sau paste integrale, insa la fel de important este si sa reducem cantitatea pe care o consumam, nu este suficient doar sa le inlocuim.
4. Sari peste o masa
Multi dintre noi credem ca daca sarim peste o masa  vom scapa mai repede de kilogramele in plus, insa aceasta este una dintre cele mai mari greseli in dieta. Din contra, senzatia de foame creste mai mult si te va face sa mananci necontrolat la urmatoarea masa.
5. Nu mananci carbohidrati seara
Nutritionista Gretel Cabrera, care activeaza in departamentul de Alimentatie si Nutritie din cadrul Confederatiei Consumatorilor din Spania, sustine ca hidratii de carbon pot fi consumati seara, doar ca in cantitate foarte mica, pentru ca nu reusim sa risipim toata energia pe care ne-o dau pana a doua zi.
6. Tii o dieta "disociata"
Cand ne propunem sa slabim, multi optam pentru diete care interzic amestecul carbohidratilor cu proteinele. In schimb, specialista in nutritie nu recomanda aceste diete disociate chiar daca ne ajuta sa slabim repede, dat fiind aportul scazut de calorii. Obiectivul oricarei diete trebuie sa fie adoptarea unei vieti sanatoase prin schimbarea rutinei alimentare. Dietele disociate sunt cele mai faimoase si au cei mai multi sustinatori, insa pe timp indelungat nu iti vor aduce rezultatele dorite.
7. Crezi ca apa ingrasa sau o bei in timpul mesei
Aceasta este o greseala foarte des intalnita la persoanele care sunt la dieta, fiindca apa este un element care nu are calorii. Este recomandat sa bei un pahar cu apa inainte de masa, pentru ca iti induce o senzatie de satietate. Totusi, este foarte bine sa eviti consumul acesteia in timpul mesei pentru ca iti poate da o stare de balonare si indispozitie. (sursa: studentie.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

diete slabit
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1852 (s) | 25 queries | Mysql time :0.054643 (s)