News Flash:

Noul secret al pierderii in greutate? Imprieteneste-te cu foamea!

2 Septembrie 2016
4180 Vizualizari | 0 Comentarii

„E de-a dreptul ridicol! Ori de cate ori ne asezam pe canapea in fata televizorului dupa o zi obositoare la munca n-avem parte decat de reclame care ne vara pe gat ultima masinarie inventata pentru a ne face sa aratam ca niste atleti“. Nu vom fi niciodata, prin urmare ce e de facut?

Ei bine, spune bloggerul Simon McNeil pe askmen.com, avem o stire pentru voi toti. Nu dietele si nici goana la sala sunt solutiile pentru a pierde in greutate. Secretul este pur si simplu sa mananci mai putin. „Sensibilitatea este noua mantra“, mai spune acesta care adauga: „Pana la urma orice lucru facut cu atentie este cheia unui trai mai bun“ „Nu trebuie sa te simti ca un prizonier in propriul trup, ci trebuie doar sa-ti controlezi portiile de mancare pentru a consuma mai putin“. 

Crezi ca este mai usor de spus decat de facut? Ei bine, ca in orice alt lucru din viata a manca mai putin este un lucru care se poate invata si care necesita practica si rabdare. Problema este ca suntem prea lenesi pentru a transforma aceasta practica intr-un plan alimentar bine echilibrat. „Pentru multe persoane mentinerea acelorasi tabieturi alimentare face dificila tinta de a manca mai putin“, este de parere Pat Booth, director-asistent la Departamentul de nutritie al Universitatii de Medicina din San Francisco, California.   

Vechile apucaturi sunt greu abandonat, dar nu imposibil. Totul este o chestiune de imagine. Mai intai este nevoie de schimbarea la nivel mental, pentru ca apoi sa vina si cea in plan fizic, mai spune autorul articolului.

Oricine a incercat macar o dieta de slabire stie ca privarea de alimente este parte a planului de pierdere in greutate. Rezultatul este acela ca multi dintre noi nu ne putem tine de aceste diete. in loc sa taiati drastic din cantitatea de alimente incercati sa mancati mai putin. Gradual. Puneti in farfurie mai putina mancare si incercati sa nu mancati tot. incet-incet veti constata ca va simtiti satul cu o cantitate mai mica de alimente consumate. Simon McNeil mai spune ca a imprumutat de la Paul Wolf, jurnalist specializat in probleme de sanatate, sapte pasi care trebuie urmati de o persoana care vrea sa slabeasca si pe care ii recomanda cu caldura.

Mini-portiile sunt cuvintele de ordine. Vorbind la modul ideal orice farfurie sanatoasa pe care o aveti in fata trebuie sa contina ceva proteine, putine grasimi, precum si fibre care sa va ajute sa va simtiti satul. Asta presupune ceva efort de planificare si, in cele din urma, renuntarea la rontaiala covrigeilor.  

Chiar daca mancati fructe pe post de gustare, oricat de sanatoase ar fi, este posibil sa nu va simtiti complet satisfacuti poate si pentru ca acestea nu contin suficiente grasimi si proteine. in acest caz, se poate adauga un iaurt in loc de inca un mar. Un cartof fiert care are 100 de calorii contribuie mai mult la astampararea foamei decat 20 de chipsuri din cartofi care au 114 calorii si acre pe deasupra mai sunt si  ingurgitati in graba. Adaugati peste cartoful fiert un sfert de cana de branza degresata – 100 de calorii - si veti obtine o gustare sanatoasa cu doar 200 de calorii.

Nu va infometati! Deprivarea de alimente, infometarea nu vor duce decat la incetinirea metabolismului. Corpul intra in panica ti incepe sa stocheze to ce mancati. in felul acesta ajungeti mai gras decat inainte. Nu faceti o obsesie din numararea caloriilor, este suficient sa „cantariti din ochi“ portiile. Sa spunem ca vreti sa reduceti numarul de calorii de la 2.500 la 2.000 pe zi. Asta inseamna portii cu 20% mai mici. Dupa cateva saptamani puteti purcede la o noua reducere a portiilor si acest lucru vi se va parea normal.

Mancati caloriile, nu le beti. O doza de Dr. Pepper contine 150 de calorii. Trei pe zi inseamna un plus de 450 de calorii. Daca obisnuiti sa consumati bauturi cumparate de la magazin atunci cu siguranta aveti nevoie de un calculator. Sfatul este sa va tineti aproape de apa si ceai si sa va luati caloriile de care aveti nevoie din alimente.

Gimnastica este partenerul perfect. Dieta va avea mai mult succes daca o combinati cu exercitiile fizice. Focusati-va atentia catre cum aratati si cum va simtiti si mai putin pe cate kilograme ati pierdut in greutate. Masa muscular este mai importanta decat grasimea.

Faceti ca mesele sa dureze mai mult. Doua batoane proteice au impreuna 360 de calorii si contin vitamine, minerale, grasimi, carbohidrati si fibre si pot fi consumate in cateva secunde. Unde mai e satisfactia de a mesteca? Aceste batoane nu pot constitui o masa, ci, eventual, o gustare, plus ca centrii satietatii din creier nu primesc in timp util mesajul ca ati mancat suficient. Prin urmare, mestecati incet si nu ingramaditi toata mancarea in gura. Urmatorul dumicat se introduce abia dupa ce am inghitit to ce aveam in gura.

Aflati care sunt tentatiile care va fac sa mancati mai mult. Pentru unii stresul este unul din motivele pentru care mananca fara masura. Pentru altii, este suficient sa ajunga acasa si sa se aseze in fata televizorului ca simt nevoia sa infulece cateva gustari. Descoperind aceste lucruri putem actiona butonul autocontrolului. Asa ca data viitoare cand sunteti din nou bombardati cu reclame  la TV nu aveti decat trei lucruri de facut: luati telecomanda, schimbati canalul si puneti apoi telecomanda la loc, pe canapea.

sursa: adevarul.ro


greutate
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1597 (s) | 23 queries | Mysql time :0.025127 (s)