News Flash:

Noi tehnici extrem de eficiente pentru tratarea durerilor de spate

13 Februarie 2013
4362 Vizualizari | 0 Comentarii

Te numeri printre cei pentru care durerile de spate sunt la ordinea zilei? Cu siguranţă ai încerca de toate ca să scapi de ele. Ce-ai zice de câteva tehnici de masaj mai speciale?
Cifrele sunt grăitoare: opt din zece persoane suferă de dureri de spate cel puţin o dată de-a lungul vieţii.
Această neplăcere are cauze dintre cele mai diverse: stăm prea mult (şi incorect) pe scaun, dormim pe o saltea neadecvată sau nu facem destulă mişcare.
Uneori, durerea este cauzată de curburile exagerate ale coloanei sau de tasarea vertebrelor. Terapiile complementare îţi vin în ajutor dacă durerile de spate nu-ţi dau pace.
Chiroterapia ajustează vertebrele
Curburile exagerate ale coloanei (cifoza, lordoza, scolioza) cauzează dureri greu de suportat. Chiroterapia îţi poate fi de folos dacă te numeri printre cei afectaţi, căci „masajul” realizat de specialişti este menit să „ajusteze” coloana vertebrală.
Chiropractica nu este recomandată persoanelor care suferă de osteoporoză.
Osteopatia detensionează coloana
O tehnică apropiată chiropracticii, dar mult mai blândă, este osteopatia. Prin intermediul presopuncturii şi al unor mişcări blânde, terapeutul încearcă să redea mobilitatea care lipseşte anumitor părţi ale corpului.
Potrivit specialiştilor osteopaţi, atunci când există o problemă care afectează echilibrul organismului, corpul încearcă să compenseze acest lucru prin modificări în schimbarea centrului de greutate al corpului, ceea ce provoacă dureri.
Masajul osteopatic nu se foloseşte în cazul în care pacientul are vreo infecţie.
Posturologia te învaţă să mergi corect
Specialiştii în posturologie susţin că orice tulburare a corpului ar putea atrage după sine o modificare a posturii.
Astfel, dacă ai probleme cu vederea la distanţă, vei încerca în permanenţă să te apropii de obiectele din depărtare, întinzând capul în faţă şi curbându-ţi coloana spre înainte.
Atunci când calci greşit, poziţia corpului se schimbă. Aceste defecte pot fi remediate cu ajutorul câtorva reguli simple de menţinere a posturii corecte.
Atenţie la poziţia spatelui!
*La birou, stai pe un scaun cu spătar înalt, care îţi susţine coloana vertebrală. La fiecare 30 de minute, ridică-te de pe scaun.
*Când ridici greutăţi, îndoaie genunchii, nu spatele. Astfel, te asiguri că spatele nu este afectat.
*La volan, menţine tot timpul poziţia corectă: cu spatele lipit de scaun, cât mai drept. Coatele sunt îndoite la 90 de grade.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

terapiile complementare chiropractica osteopatia masajul osteopatic
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1529 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021752 (s)